Noen som ikke har født enda?

Nei... omtrent det samme da. Jeg driver å kjenner etter tegn, men mamma sa at hos henne var det pang-start. Ingen tegn før, så kanskje det blir sånn. Veldig spennende tid! Men begynner å bli litt utålmodig. Veldig rart egentlig, for har vært i veldig god form, og tenkt at det ikke gjør noe om han ikke kommer på termindato... da har jeg mer tid til å lese til eksamen :-p men nå som datoen er passert kom utålmodigheten med én gang [emoji23][emoji13]

Haha [emoji23] føler med deg der, men jeg har vært utålmodig siden uke 37 [emoji849] da kom det skikkelig bekkenplager. Alt var fint å uten problemer før :P

Men første ble jeg satt i gang å ser for meg at kanskje deg samme skjer igjen [emoji28]

Haha [emoji23] føler med deg der, men jeg har vært utålmodig siden uke 37 [emoji849] da kom det skikkelig bekkenplager. Alt var fint å uten problemer før [emoji14]

Men første ble jeg satt i gang å ser for meg at kanskje deg samme skjer igjen [emoji28]
Åja. Ja, jeg vil også helst slippe å bli satt i gang. Det er min første, så har ikke noe å sammenligne med. De kommer vel snart [emoji177][emoji7][emoji170] kjedelig med bekkenplagene da :/ jeg har vært heldig å slippe unna.

Åja. Ja, jeg vil også helst slippe å bli satt i gang. Det er min første, så har ikke noe å sammenligne med. De kommer vel snart [emoji177][emoji7][emoji170] kjedelig med bekkenplagene da :/ jeg har vært heldig å slippe unna.

Trodde jeg skulle slippe unna [emoji849] siden jeg fikk dem ganske tidlig sist.

Håpe de ikke lar vente på seg så altfor lenge da [emoji1]

Her dabbet riene av i natt og det var litt deilig så fikk jeg sovet noen timer til. Nå er det på an igjen med smårier ig slimproppen har også gått. Så nå kan ikke fødsel være altfor lenge unna [emoji3]

Jeg er så lei av å få forhåpninger nå.
Hver dag har jeg mye maserier og press, men de tar seg aldri opp. I går hadde jeg litt blod på papiret når jeg tørket meg (tegningsblødning?). Men fortsatt ikke noe som gjør nevneverdig vondt og som gir meg tegn til at det er i gang.
Termin var mandag, så det er maks en uke igjen, men akkurat nå virker det lenge.
Det hjelper litt at vi er flere her som fortsatt sitter med kul på magen, men jeg vil så gjerne ha babyen min i armene mine så jeg kan kose med han.

Er på overtid, fortsatt :wacky:

Siden jeg har hatt et problemfritt svangerskap, blodverdier som er gulle god, ei som trives veldig godt i magen (har vært inn å tatt kontroller). Sliter enda ikke med søvnen (trøtthet er det svangerskapstegnet jeg har hatt), så har de drøyd det til det siste med å sette meg i gang, i håp om at ting starter av seg selv.
Men ser ikke ut til at mageboeren har det travelt :rolleyes: Ingen tegn i helga - og i morgen blir det ny kontroll og mest sannsynlig igangsetting, for babyen fortsetter jo å vokse etter termin også, må jo ha plass :p

Det høres ut som om våre babyer er litt like. Satser på at vi kommer igang snart begge to. Sta babyer er ikke så gøy:banghead:

I dag e eg kjempe trøtt så han trenger ikke komme nå. Sist fikk eg litt forhåndsvarsel dagen før så går liksom å venter på det men så vet eg at det kan likegodt starte med et pang. Kor ble den gode uken min av hehe satser på noen gode overtidsdager :) sånn egentlig ekke det overtid, en e bare passert midten av termin mnd, iallfall det eg sier te meg selv hehe

Kjenner du tegn til at det kan starte?:)
Ikke noen voldsomme tegn egentlig. Har litt kynnere og murringer når jeg våkner om natten, og bruker lang tid på å sovne igjen. Såå utålmodig nå. Føler du at noe er på gang i kroppen?

Ikke noen voldsomme tegn egentlig. Har litt kynnere og murringer når jeg våkner om natten, og bruker lang tid på å sovne igjen. Såå utålmodig nå. Føler du at noe er på gang i kroppen?

Føler lite skjer[emoji849]
Men iste her fikk jeg en «oh» hva er dette [emoji23][emoji23]

Ble pluttselig gjennom våt. Enten så pissa jeg på meg, eller så kom det fostervann. Eller så er det snakk om skikkelig tynn utflod [emoji15]

Det lukta litt søtt men får det ikke helt til å stemme med noen av alternativene [emoji85] hadde en del kynnere når det skjedde.

Føler lite skjer[emoji849]
Men iste her fikk jeg en «oh» hva er dette [emoji23][emoji23]

Ble pluttselig gjennom våt. Enten så pissa jeg på meg, eller så kom det fostervann. Eller så er det snakk om skikkelig tynn utflod [emoji15]

Det lukta litt søtt men får det ikke helt til å stemme med noen av alternativene [emoji85] hadde en del kynnere når det skjedde.
Det høres ut som fostervann, da kommer det kanskje litt mer etterhvert. Har du ringt føden? Spennende og litt misunnelig hvis vannet ditt gikk nå:hilarious:

Det høres ut som fostervann, da kommer det kanskje litt mer etterhvert. Har du ringt føden? Spennende og litt misunnelig hvis vannet ditt gikk nå:hilarious:

Har ikke ringt, tok på meg et bind for å se om det kommer mer [emoji85] men tenke kanskje ringe JM vakta her for det er lang bomtur til sykehuset om det ikke er fostervann [emoji849][emoji28]

Har ikke ringt, tok på meg et bind for å se om det kommer mer [emoji85] men tenke kanskje ringe JM vakta her for det er lang bomtur til sykehuset om det ikke er fostervann [emoji849][emoji28]
Sikkert en god ide å ta en tlf til de, kanskje du får komme innom så de kan teste om det er fostervann. :)

Tror de testet det som er kommet i bindet. Men kan jo uansett være greit å få beskrevet mengde og lukt til en JM. ;)

Tror de testet det som er kommet i bindet. Men kan jo uansett være greit å få beskrevet mengde og lukt til en JM. ;)

Fikk noen «øvelser» jeg skulle gjøre for å sjekke om det lekker noe mer. Kommer det noe på noen av det så må jeg inn for sjekk [emoji33]

*håpe håpe* [emoji1319]

Fikk noen «øvelser» jeg skulle gjøre for å sjekke om det lekker noe mer. Kommer det noe på noen av det så må jeg inn for sjekk [emoji33]

*håpe håpe* [emoji1319]
Krysser fingre og tær for at dette var startskuddet ditt :) blir spennende uansett

Back
Topp