Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vel termin i morgen du![]()
Ja, eller nå sånn i teorien [emoji28]
nå er det liksom på tide 
Håper det skjer noe danå er det liksom på tide
![]()
Jeg har håpa hver dag siste 10 dagene (siden storebror kom 13d før og jeg er veldig lei og sliten og får et hjertebarn). Hadde til og med time på føden lør formiddag for å bli satt igang, men så setter de ikke ballong inn på 2.gangs fødende. Så ny time søn. kveld.
Meeen nå virker det til at ting er på gang. Har hatt små rier med 6-10 min mellomrom siste halvannen time og i tillegg litt friskt blod. Så nå ligger jeg bare her å venter og prøver å slappe av inntil det tar seg opp og jeg kan vekke mannen. Håper virkelig hun kommer i løpet av søndagen [emoji256][emoji1]
Godt vi ennå er noen igjen som venter i spenninghar termin i dag jeg også.
Jeg er her!! Hehe. Hadde termin på tirsdag![]()
Skal settes igang på tirsdag hvis hi ikke har kommet til da![]()

Eg ventertermin i dag, håper det skjer til uken så ungene kan være i bhg hehe
Termin i gårventer i spenning. Satser på det skjer noe før det blir november. Håper det
overtidskontroll på sykehuset mandag 6.nov
Nei ikke egentlig. Har mensmurringer fra og til, og slimproppen gikk i to deler, onsdag og torsdag. Så trodde det var et tegn. Ellers sover jeg sykt dårlig, men det er vel ikke noe tegn. HeheJeg håper før november selv [emoji85] kjenner du noe til at det kan starte da?![]()
Nei ikke egentlig. Har mensmurringer fra og til, og slimproppen gikk i to deler, onsdag og torsdag. Så trodde det var et tegn. Ellers sover jeg sykt dårlig, men det er vel ikke noe tegn. Hehehva med deg?
![]()
Nei... omtrent det samme da. Jeg driver å kjenner etter tegn, men mamma sa at hos henne var det pang-start. Ingen tegn før, så kanskje det blir sånn. Veldig spennende tid! Men begynner å bli litt utålmodig. Veldig rart egentlig, for har vært i veldig god form, og tenkt at det ikke gjør noe om han ikke kommer på termindato... da har jeg mer tid til å lese til eksamenNei :/ sover dårlig og har kynnere men ingen som er nevneverdig iforhold til at de skal gå over til noe annet [emoji849][emoji28]