Noen som ikke har født enda?

Jeg har håpa hver dag siste 10 dagene (siden storebror kom 13d før og jeg er veldig lei og sliten og får et hjertebarn). Hadde til og med time på føden lør formiddag for å bli satt igang, men så setter de ikke ballong inn på 2.gangs fødende. Så ny time søn. kveld.

Meeen nå virker det til at ting er på gang. Har hatt små rier med 6-10 min mellomrom siste halvannen time og i tillegg litt friskt blod. Så nå ligger jeg bare her å venter og prøver å slappe av inntil det tar seg opp og jeg kan vekke mannen. Håper virkelig hun kommer i løpet av søndagen [emoji256][emoji1]

Jeg har håpa hver dag siste 10 dagene (siden storebror kom 13d før og jeg er veldig lei og sliten og får et hjertebarn). Hadde til og med time på føden lør formiddag for å bli satt igang, men så setter de ikke ballong inn på 2.gangs fødende. Så ny time søn. kveld.

Meeen nå virker det til at ting er på gang. Har hatt små rier med 6-10 min mellomrom siste halvannen time og i tillegg litt friskt blod. Så nå ligger jeg bare her å venter og prøver å slappe av inntil det tar seg opp og jeg kan vekke mannen. Håper virkelig hun kommer i løpet av søndagen [emoji256][emoji1]

Får håpe det skjer hos deg nå da [emoji1][emoji1]

Er på overtid, fortsatt :wacky:

Siden jeg har hatt et problemfritt svangerskap, blodverdier som er gulle god, ei som trives veldig godt i magen (har vært inn å tatt kontroller). Sliter enda ikke med søvnen (trøtthet er det svangerskapstegnet jeg har hatt), så har de drøyd det til det siste med å sette meg i gang, i håp om at ting starter av seg selv.
Men ser ikke ut til at mageboeren har det travelt :rolleyes: Ingen tegn i helga - og i morgen blir det ny kontroll og mest sannsynlig igangsetting, for babyen fortsetter jo å vokse etter termin også, må jo ha plass :p

Nei ikke egentlig. Har mensmurringer fra og til, og slimproppen gikk i to deler, onsdag og torsdag. Så trodde det var et tegn. Ellers sover jeg sykt dårlig, men det er vel ikke noe tegn. Hehe :) hva med deg? :)

Nei :/ sover dårlig og har kynnere men ingen som er nevneverdig iforhold til at de skal gå over til noe annet [emoji849][emoji28]

Nei :/ sover dårlig og har kynnere men ingen som er nevneverdig iforhold til at de skal gå over til noe annet [emoji849][emoji28]
Nei... omtrent det samme da. Jeg driver å kjenner etter tegn, men mamma sa at hos henne var det pang-start. Ingen tegn før, så kanskje det blir sånn. Veldig spennende tid! Men begynner å bli litt utålmodig. Veldig rart egentlig, for har vært i veldig god form, og tenkt at det ikke gjør noe om han ikke kommer på termindato... da har jeg mer tid til å lese til eksamen :-p men nå som datoen er passert kom utålmodigheten med én gang [emoji23][emoji13]

Back
Topp