Noen som ikke føler seg gravide?

Vero90

Flørter med forumet
Hei :)
Jeg må si at jeg ikke føler meg spesielt gravid. Jeg har ømme bryster og litt kvalm noen ganger, men thats it! Er det noen som ikke har så mange symptomer? Noen ganger tenker jeg at jeg vil ha alt for at jeg skal føle meg gravid :p

Jeg mistet i SA i mars, så kan hende det er derfor jeg tenker så mye på det. Er jo bare 6+3:)
 
Jeg er bare 4+3 idag, men sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer så og si. Kun bittelitt ømme pupper! Fikk bekkenløsning etter uke 20, men det var det!
 
Jeg er 7+4 i dag og jeg føler meg ikke spesielt gravid! Har litt ømme brystvorter, men det plager meg ikke. I det siste har jeg vært lett kvalm, har sjeldent lyst på mat men det går veldig fint å spise når jeg bestemmer meg for å gjøre det. Ingen brekninger eller sånt! Murringer daglig, men veldig mildt.

Alle disse symptomene leter jeg hardt etter, men vet ikke om jeg hadde oppdaget de om jeg ikke visste at jeg var gravid.

Skal nok bare være fornøyd med å føle seg bra og! Selv om alle disse symptomene er bekreftelser i hverdagen, er det fullt mulig å være gravid og føle seg bra og!
 
Da er det ikke bare meg da:p Det sies jo at man skal nyte når man ikke har noen symptomer, men akkurat som jeg føler meg bedre hvis jeg har noen:) Rart det der:p
 
Ikke noe ennå (naturlig nok, jeg er bare 3+5 ;) ). Forrige gang smalt det plutselig da jeg var 6 fullgåtte uker. Kvalme hele døgnet og grusomt ømme pupper.
 
Ingen symptomer her heller. Nesten så jeg lurer på om jeg leste feil av testen :wacky:
 
Jeg følte meg veldig gravid tidligere, men ikke den siste uka.

Bittelitt uggen på morgenen (hvem er vel ikke det?), varm om natta (men når jeg tenker meg om er jeg alltid det) og pupper på avveie, ellers føler jeg meg helt normal. Og litt tjukk. Men det er nok psykisk.

Ok, litt gravid føler jeg meg visst.
Men - glad for alle symptomer jeg slipper!
 
Føler meg ikke gravid. Det første og sterkeste symptomet er nok humøret :p ellers fryser jeg hele tiden. That's it
 
Har ømme bryst, oppblåst og veldig trøtt på ettermiddagen og kjenner ofte ligamentstrekk. Utenom det kjenner jeg meg ikke spesielt gravid.
Er 4+6 så kan fort bli mer :D
 
Ingen symptomer her heller. Glemmer at jeg er gravid Men jeg er veldig glad for det altså, for hvis denne graviditeten blir som de to forrige, kommer symptomene på løpende bånd etterhvert
 
Ingen ømme pupper, ingen brekninger, bare litt humørsyk kanskje og varm om natta. Kunne ikke ha gjettet at jeg var gravid om det ikke var for testene.
 
Føler det samme...
Fryser, men det gjør jeg jo bestandig.
Trøtt, tja er stortsett bestandig trøtt også.
Humørsyk, ikke noe nytt..

Var jo gravid tidligere i år, og det svangerskapet var så sykt tøft.. jeg kasta opp fra begynnelsen i januar frem til midten av april. Jeg hadde voldsom hodepine som varte flere døgn i strekk og bekkenet var helt på villspor fra uke ti. Kom meg ikke ned bakken til gata vår og måtte spørre en nabo om å sitte på.. nå er 6 uker å noe og kjenner absolutt ingenting. Bekkenet var jo kranglete sist i juli så at det også er snilt nå er bare skremmende :p blir lange uker å vente på tul..
 
Med unntak av en gedigen mage som seriøst er vanskelig å skjule, litt ømme pupper og bittelitt kvalme, har jeg ingen symptomer. Det har smelt til med kvalme rundt uke 7-8 tidligere, og særlig da jeg venta ei jente. Om bare noen få uker kommer vi til å lure på hvorfor i alle dager vi ønsket oss mer graviditetssymptomer.
 
Ingenting ifht forrige svskap! Hadde veldig ligamentsmerter og ubehag i begynnelsen men nå har det roet seg. Litt uggen og ganske tørst da, må tenke på hva jeg får i meg og alltid sulten. Men det er nesten sånn jeg er bestandig :p

6+1
 
Jeg føler meg ikke gravid :) Var litt uggen tidligere, men er borte nå. Det eneste symptomet nå er ømme pupper og litt murringer :p
 
Back
Topp