Noen som ikke føler seg gravide?

Jeg har hatt veldig svake og diffuse svangerskapssymptomer så langt. Bittelitt ømme brystvorter og litt mensensmerter, mindre energi og at jeg har følt meg litt sånn uggen (ikke matlyst). Men må liksom kjenne etter for å kjenne dem! Utenom trettheten da. En dag våknet jeg og alle de små symptomene jeg hadde var vekk og følte meg ikke gravid lenger i det hele tatt! Fikk TUL og så et bankende hjerte :) Gyn. sa at "alt var normalt", både masse symptomer og få symptomer! Så nå stresser jeg ikke lenger og nyter at jeg stort sett er i god form. Utenom en forbanna plantar facitt-betennelse i foten som nesten dreper meg! Bruk ordentlige sko på jobb folkens!! No more converse for me! :finger: :shifty::(
 
Jeg har hatt veldig svake og diffuse svangerskapssymptomer så langt. Bittelitt ømme brystvorter og litt mensensmerter, mindre energi og at jeg har følt meg litt sånn uggen (ikke matlyst). Men må liksom kjenne etter for å kjenne dem! Utenom trettheten da. En dag våknet jeg og alle de små symptomene jeg hadde var vekk og følte meg ikke gravid lenger i det hele tatt! Fikk TUL og så et bankende hjerte :) Gyn. sa at "alt var normalt", både masse symptomer og få symptomer! Så nå stresser jeg ikke lenger og nyter at jeg stort sett er i god form. Utenom en forbanna plantar facitt-betennelse i foten som nesten dreper meg! Bruk ordentlige sko på jobb folkens!! No more converse for me! :finger: :shifty::(
Så koselig at du fikk se ett bankende hjerte:D Man får bare nyte at man ikke har så mange plagsomme symptomer. Jeg tror jeg bare tenker ekstra på det, siden jeg mistet sist gang. Men det er jo like vanlig å ha symptomer som å ikke ha noen:) Gleder meg til å få se et bankende hjerte:D
 
Så å si ingen symptomer hos oss heller, og er veldig glad for det :joyful: men vurderer ny test bare for å dobbeltsjekke at det stemmer :p
 
Så å si ingen symptomer hos oss heller, og er veldig glad for det :joyful: men vurderer ny test bare for å dobbeltsjekke at det stemmer :p
Tenkte det samme selv faktisk:p Når jeg oppdaget at jeg var gravid fikk jeg 2-3 på Clear blue, så lurer på om jeg skal ta en til for å se om den er gravid nå og om den har gått til 3+ :p
 
Jeg har nok av symptomer... Men den skikkelige gravidfølelsen kommer ikke før magen har vokst en del, man kan kjenne babyen sparke og man går å prater til den ❤️ Hos meg i hvertfall!
 
Jeg har hatt det meste man kan ha av symptomer nesten fra uke 4 og helt frem til i går, er 7+3 nå.. Igår forsvant plutselig alt av symptomer, luktesansen ble normal, kvalmen borte, jeg føler meg ikke trøtt, slapp eller svimmel lenger, kroppstemraturen føles normal, hodepinen er borte, men har endel mage smerter.. Er litt bekymret
 
Back
Topp