Noen som ikke er kvalme?

Jeg hadde ekstrem kvalme første svangerskapet, som varte til uke 16! Greide knapt og fungere! Denne gangen har jeg kun vært litt uvel hittil, men hatt tilnærmet ingen matlyst. Så får ikke i meg mat, for det byr meg i mot. Men Kvalm det er jeg ikke, heller bare litt uggen :)

Er ikke kvalm, men litt uggen(kan være influensaen som gjør det), men med førstemann ble jeg ikke kvalm før ca.uke 6, håper selvfølgelig på å slippe unna kvalmen, men tviler på at jeg er så heldig :p

Foreløpig er jeg bare litt uggen, men så er jeg bare 5+4 også da. Tidligere har ikke kvalmen kommet skikkelig før rundt uke 6.

Jeg var heller ikke kvalm i uke 5. Nå er jeg 6+3 og kvalmen kommer mer og mer for hver dag :) :) tar d som et godt tegn ;)

Er ikke spesielt kvalm. Litt sånn uvel når jeg har lavt blodsukker, men det kan nok ikke kalles kvalme. :)

Jeg var kvalm fra 1+1-4+0, men de siste dagene ikke. Hurra! Håper det fortsetter slik litt til. 4+3 i dag, så har jo godt så langt tid ennå og kan jo fort komme tilbake. Nyter enn så lenge!

Jeg er ikke kvalm, og var heller ikke kvalm en eneste dag de to andre svangerskapene. Tror det er like normalt som å være kvalm!

Vært kvalm to dager til nå, 5+6 i dag. Ellers meget ømme pupper og supertrøtt.! Ellers er formen bra ☺️

Jeg er kunn kvalm vist jeg må spise :p ellers har jeg lite symptomer (kunn ømme pupper), så har hatt litt små angst, siden jeg lå konstant kvalm di 4 første månedene med mine 2 første fødte.

Jeg er 6+5 nå og ikke kvalm, går nesten bare å venter. Sist gang var jeg kvalm fra rundt uke 7 til uke 14

Ikke jeg.. men det er nok fordi det er for tidlig enda:-p så venter bare på det:-p har ikke vert veldig plaget dem forje svskapene. Bare litt ugge.

Jeg er bare småkvalm når jeg er sulten :) var ikke kvalm sist, så krysser fingra for det nå også :)

Back
Topp