Noen som ikke er kvalme?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg er ikke kvalm. Var ikke det med datteren min heller. Men hvor normalt er det å IKKE være kvalm? Kan jo være jeg angrer på at jeg spør senere, er jo tross alt bare 5+2 ;)

Er ikke kvalm, men er bare 4+4

Ved første sv.skap ble jeg dårlig mye senere...

Jeg er ikke kvalm. Har generelt lite symptomer. Synes det er veldig skummelt, men min mor hadde heller ikke særlig med symptomer i sine tre svangerskap. Jeg er 6+6 i dag. Har hatt noen dager med litt kvalme innimellom, men det har gått fort over. Leste et sted at 8 av 10 blir kvalme så det er jo de aller fleste.

Jeg er ikke kvalm - 5+4 i dag. Skal kanskje ikke si det høyt - men skulle gjerne vært litt kvalm, blir bekymra av få symptomer. Hadde vel gjerne bekymra meg hvis jeg hadde mange symptomer også;)

Er hellet ikke kvalm men er bare 5 uker i følge mens termin, tror selv jeg er en uke kortere.

Veldig lite kvalm, kommer bittelitt om kvelden, men helst da sure oppstøt. Har tider der jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt, og det er superskummelt. Skrev i skravletråden også; men har i alle fall bestilt tidlig UL i morgen, for å få ro i sjela :-)

Jeg er heller ikke kvalm, er 6+2 (eller noe deromkring) og har såvidt kjent på noe jeg trooor har vært antydninger til kvalme de siste par dagene, men det kommer ikke skikkelig. Det er jo deilig, men jeg skulle også gjerne hatt flere symptomer :confused:

Jeg føler på det samme - ikke så veldig trøtt heller. Ul om to uker - skal bli godt for topplokket om ikke annet :) Så spennende med ul allerede i morgen! Bittelitt misunnelig merker jeg;)

Veldig lite kvalm, kommer bittelitt om kvelden, men helst da sure oppstøt. Har tider der jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt, og det er superskummelt. Skrev i skravletråden også; men har i alle fall bestilt tidlig UL i morgen, for å få ro i sjela :)

Jeg er ikke kvalm enda. Sist kom det i uke 6, så forventer det samme nå. Er jo bare 3+ettellerannet. (Legen mente jeg var lenger enn jeg trodde jeg var)

Jeg er heller ikke kvalm, er 6+2 (eller noe deromkring) og har såvidt kjent på noe jeg trooor har vært antydninger til kvalme de siste par dagene, men det kommer ikke skikkelig. Det er jo deilig, men jeg skulle også gjerne hatt flere symptomer :confused:

Signerer den! Vært litt småuggen hvis jeg legger godvilja til, men aldri vært kvalm. Håper egentlig kvalmen kommer, men kommer vel kanskje til å angre på det;)

Ikke kvalm. Søstera mi og mamma var heller ikke. Krysser fingra for at jeg og slipper :)

Nå skulle jeg ønske jeg ikke var kvalm, men hadde jeg ikke vært det hadde jeg sikkert blitt bekymret mtp hvor kvalm jeg var sist :p rart dette altså.....

Jeg er bare 4+4 tror jeg, og jeg har generelt veldig lite symptomer.. Litt stikking/napping på vestre side i lyskeområdet innimellom og noen ganger kjenner jeg litt i korsryggen, men ellers føler jeg meg helt fin. Går også å kjenner etter symptomer for å få ro i sjela, hehe, men dette med symptomer er jo veldig individuelt..

Jeg er ikke kvalm, (er 5+3 eller noe sånt) og akkurat det gjør at jeg prøver å si til meg selv at jeg kanskje ikke er gravid likevel, så jeg ikke skal bli skuffa :-o For med forrige svangerskap var jeg skikkelig kvalm fra hvertfall starten av uke 5. I tillegg har jeg ikke ømme pupper heller, så det er litt fjernt for meg at jeg er gravid. Fælt å ønske seg kvalme kanskje, men jeg kastet aldri opp sist. Bare føltes konstant fyllesyk ut fram til uke 13. Og det kan jeg leve med

Jeg har vært litt av å på med små kvalme men det har gidd seg litt, venter på at den skal komme for fult nå i uke 6 som med de andre :))

Trodde jeg skulle slippe unna med bare litt uggenhet, men neida, i dag kom kvalmen skikkelig! Men har ikke kastet opp da... (Jeg er 5+5)

Back
Topp