Noen som IKKE er kvalm?

Det var sånn jeg trodde graviditetskvalme skulle være :happy090
Jeg er 10+2 idag og fortsatt ikke kvalm. Har vært kvalm en morgen, da var jeg så kvalm at jeg trodde jeg skulle stryke med eller st det var spontanabort, begynte med smerter i magen. Tenker nå at det sikkert var luftsmerter i magen, hadde treg mage også. Det er blitt litt bedre nå, og har ikke hatt vondt i magen flere ganger heller.

Ja når du sier det trodde jeg kanskje det før jeg ble gravid jeg også, men etter å ha lest mye her på forumet så beskriver folk det mer som en lammende kvalme :rolleyes: Det har jeg i alle fall absolutt ikke! Men man skal jo egentlig ikke sammenligne seg da...:p

Blir kvalm i ny og ne, men det går som regel over når jeg spiser litt :-)

Sniker; har hatt HG i alle tre svangerskap, men det tidligste jeg har blitt kvalm første dagen har vært 6+1. Alle gangene har det kommet som julekvelden på kjerringa ut av det blå.
Hva er HG?

åja så nå det var svart på lenger oppe. :)

Jeg er bare kvalm innimellom. Er bare glad for at det ikke er verre :p Hjelper veldig å spise, og minst mulig sukker (ikke så lett når alt av bakevarer, is og godteri plutselig frister). Og drikke mye vann :)

Jeg er bare kvalm innimellom. Er bare glad for at det ikke er verre :p Hjelper veldig å spise, og minst mulig sukker (ikke så lett når alt av bakevarer, is og godteri plutselig frister). Og drikke mye vann :)

Venter jente du da :P

Det gjenstår å se :p Har faktisk ikke magefølelse på noe kjønn, men håper bittelitt på jente :angelic: Uansett kjønn er barnet hjertelig velkommen og høyt ønsket da :love017

Typisk med at det søte frister når man venter jente. Her frister også det søte, men tror likevel det er gutt i magen. Jeg som deg, håper bittelitt på jente ❤️

Er forsatt ikke direkte kvalm, selvom jeg har 2 bankende hjerter i livmoren :love7 7+3. Så man trenger absolutt ikke være kvalm for at alt er bra!

7+6 og har ikke kjent på noe som helst annet enn helt vanvittige hormoner enda! Fysisk sett har jeg mer energi enn jeg noensinne har hatt:playful: Går liksom å venter på at kvalmen og trettheten skal komme over meg som en bølge, men foreløpig er alt bortsett fra humøret tipp topp!

Av ren nysgjerrighet, er det noen her inne som IKKE kjenner på kvalme? :rolleyes: Og hvor langt er dere kommet? Jeg er ikke kvalm, kanskje litt uggen til tider om jeg legger godviljen til, og er 5+6 i dag.

Jeg er ikke kvalm. Har hatt enkelte dager der jeg har kjent på litt «sultenkvalme», men det har vært minimalt. 10+3 i dag.

Dere som ikke er kvalme er SÅ heldige! Nyt det!! :love2 Har ei venninne som kun er 12 dager foran meg mtp. termin, og hun har ikke vært kvalm i det hele tatt. Hun er 13 uker og fosteret lever i beste velgående!

Er 10+0, og har omtrent ikke vært kvalm. Kjenner litt kvalme når jeg er sulten, men ikke noe problematisk. Har tidvis vært veldig trøtt, så kjekt med hjemmekontor og sofa lett tilgjengelig!

Back
Topp