Noen som IKKE er kvalm?

5+3 og er IKKE kvalm, med første barn var jeg aldri kvalm, men med nr 2 var jeg det, spydde aldri med nr 2, men var meget kvalm, oppblåst fra uke 7 slik at jeg så gravid ut å ikke kunne skjule det, og forstoppet, måte inn å få klyx på gamlehjemmet her, de hadde fått beskjed om at ddt kom ei gravid dame som måtte få klyx, var redd de skulle sette igang en fødsel å inn kom jeg 9 uker på vei så flaut
Å herlighet!! Nå lo jeg så jeg gråt!! Uff stakkers deg!:Heartred:laughing021

Kjenner pinadø på litt småkvalme idag. Og våknet i natt og hadde skikkelig vondt i magen igjen, men det gikk over. Litt godt å faktisk kjenne det jeg antar er symptom, men samtidig håper jeg jo å slippe. Den mandagen for en uke siden da jeg var helt utslått av kvalme på morgenen ønsker jeg ikke å oppleve igjen.

Jeg er 5+1 og merker ikke kvalme, kanskje noe ubehag om jeg kjenner godt etter. Jeg har derimot en del øyeblikk med svimling, hvor det blir ordentlig svart når jeg reiser meg opp og ellers ømme bryster, prikkinger, stikkinger og SINNSYKT OPPBLÅST hele tiden. Og KALD. Alltid kald, bruker varmeflaske hele tiden nå. Men jeg er aldri bilsjuk eller båtsjuk, så håper mitt er at det vil hjelpe mot kvalmen i svangerskapet også...

Jeg også er ekstremt kald (6+3). Fryser liksom innvendig hele tiden, og jeg er normalt en varm person. Var kvalmen frem til forrige onsdag, da ga det seg plutselig. Jeg sluttet på noen tabletter jeg normalt går på pga pcos (metoformin) på mandags ettermiddag, så jeg antok at det var derfor. Var på tidlig UL idag og fikk bekreftet at jeg var ca 6+3 og fikk høre hjerte<3 Har hatt en SA før så det var deilig å se at det hadde utviklet seg og få noe estimert termin.

6+6 og bare småuggen midt på dagen noen dager, hjelper på med litt agurkvann og en liten spasertur :angelic:

Jeg er ikke kvalm, faktisk ikke vært plaget av kvalme gjennom noen svangerskap hittil. Krysser fingra for at det ikke kommer i dette heller, for jeg kan skjønne godt at de som plages av det synes det er kjipe greier :)

Forsatt ikke kvalm jeg heller 5+1 og betryggende å lese at ikke ALLE er kvalm :happy: vil tro kvalmen kommer her om en ukes tid:shy: så får nyte mens jeg kan :hungry:

Jeg er heller ikke kvalm, men jeg blir plutselig litt uggen og kjennes ut som det knyter seg i halsen :eek: uke 4+6 :woot:

Var ikke noe kvalm fram til 6+6, den dagen var jeg kvalm hele dagen, men nå er ikke kvalm vær dag :) kommer mer som bølger utover dagen, heldigvis ikke hele tiden! Putter en tyggis i munnen når jeg kjenner det kommer :p

Ikke kvalm! Vært litt småuggen et par ganger. Men det tror jeg har vært pga no sure bleier i barnehagen :) :hilarious: Men er bare 4+2 og jeg har alle andre symptomer Nå:)

Jeg har bikket 8+2 nå og er fremdeles ikke blitt kvalm. Blir bare veldig fort sulten og blir litt småuggen ifm det. Vi må vel bare nyte det :happy:

Jeg er ikke kvalm. Var ikke det sist heller. Er 6+3.
Jeg ble derimot veldig kvalm de gangene jeg fikk blodtrykksfall sist, men det var heldigvis ikke så ofte.. regner med det kommer denne gangen også...
Har ikke ømme bryst heller denne gangen, men nå ammer jeg fortsatt storebror, så tenker det er derfor? Noen som vet?

Jeg er fortsatt bare småuggen/småkvalm noen tider av døgnet, men har kastet opp tre ganger helt uten forvarsel. Plutselig begynner jeg å brekke meg, så kaster jeg opp, deretter går jeg på jobb og later som ingenting :hilarious: Utrolig merkelig :p

Er ikke noe gøy å kaste opp, men faktisk litt godt å slippe kvalmen. Er 9+2.

Noen andre som har det slik?

Uke 9 her, jeg er ikke kvalm. Har vært noe uggen, og lite matlyst. Men har egentlig ikke mange symptomer.

Jeg er fortsatt bare småuggen/småkvalm noen tider av døgnet, men har kastet opp tre ganger helt uten forvarsel. Plutselig begynner jeg å brekke meg, så kaster jeg opp, deretter går jeg på jobb og later som ingenting :hilarious: Utrolig merkelig :p

Er ikke noe gøy å kaste opp, men faktisk litt godt å slippe kvalmen. Er 9+2.

Noen andre som har det slik?
Det var sånn jeg trodde graviditetskvalme skulle være :happy090
Jeg er 10+2 idag og fortsatt ikke kvalm. Har vært kvalm en morgen, da var jeg så kvalm at jeg trodde jeg skulle stryke med eller st det var spontanabort, begynte med smerter i magen. Tenker nå at det sikkert var luftsmerter i magen, hadde treg mage også. Det er blitt litt bedre nå, og har ikke hatt vondt i magen flere ganger heller.

Kom først i dag (6+5). Omtrent samme tidspunkt som sist. Noen får det tidlig, noen senere og noen slipper unna;)
Er sikkert mer vanlig å skrive det når en har symptomer enn når en ikke har det.

Back
Topp