Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sniker; har hatt HG i alle tre svangerskap, men det tidligste jeg har blitt kvalm første dagen har vært 6+1. Alle gangene har det kommet som julekvelden på kjerringa ut av det blå.

Enda bare 4+2, men ser ut som jeg produserer HCG raskere dette svangerskapet. Ikke kvalm, men kan bli uggen hvis jeg går lenge uten mat. Sist ble jeg småkvalm rundt uke 5 og slo skikkelig til rundt uke 7.
Nyter det så lenge det varer!
Hva er HG?
Hun spydde HELE tiden, i HELE svangeskapet. Å følge henne på insta under svangerskapet hennes var nesten prevensjon for meg 
Hyperemesis gravidarum, en ekstrem form for svangerskapskvalme som oftest fører til enorm vektnedgang og gjentatte sykehusinnleggelser for mor gjennom svangerskapet.Hva er HG?
Har vært småuggen siste uka, og stor-uggen idag, så frykter at det kommer nå. Er 6+2... blitt uvel frem og tilbake i bølger idag.
Er jo litt letta, men det trenger ikke bli verre enn dette, hehe. I tillegg ble jeg faktisk trøtt idag, etter å ha vært helt duracell i to uker.Spennende! Tenker du at det er et godt tegn, og blir letta? Eller skulle du helst vært foruten?![]()

Er 5+1 i dag og nyter foreløpig det å ikke være kvalm, for tipper det plutselig kommer som kastet over meg
Blir bare småuggen når jeg blir sulten, men sånn har jeg egentlig alltid hatt det, gravid eller ei.