Noen som har

Jobben måtte vite det i og med at det var fare for at jeg ble smitta av en barnesjukdom.
Ellers får resten vite det når jeg er 13+5 ca :) vi skal på UL 11 mars så vi venter til da, også bor mamma og de en time unna..

De nærmeste vennene og familien vet det + jobben min. Ellers venter vi nok hvertfall til etter neste UL i uke 14 før vi annonserer det til "alle"

Bestemor å bestefar å sviger familien vet det å et par venner:-) tenkte å kansje si det til mamma å de i helgen:-) skal på ul på fredag å da er jeg 12+3:-)

Jeg er 12+0. Vi fortalte det til våre foreldre i uke 9. I morgen skal vi fortelle det til min stedatter på 7 år. Etter det skal resten av familie, venner og kolleger få vite det. Skal bli godt å gå ut med det... ettersom det begynner å bli vanskelig å forklare vektoppgang og en sinnssykt oppblåst mage. ;)

Vi har fortalt det til nærmeste familie og venner + sjefen til samboer, med tanke på at jeg hadde svangerskapsforgiftning i di 2 forrige og ble liggende i noen mnd på sykehuset, derme var det greit å si det, siden han kansje må ha fri denne gangen også. Er nå 12+4

Vi fortalte det i går. Uke 12 nå.

Vi har fortalt det til nesten alle vi synes det er viktig å fortelle det til selv. Har noen igjen som får vite det i helgen. Er 12+6 i dag :)

Mamma er veldig utålmodig etter å fortelle det til sine brødre (har ikke noe behov for å fortelle det til dem selv) og sine venninner, og tror egentlig at både pappa og svigermor gleder seg til å fortelle det til sine venner også. Vi har sagt at ordet er fritt når vi går inn i mars, så det er jo bare noen dager til det kommer til å spre seg... :p Jeg ønsker derimot ingen gratulasjoner på veggen på facebook før etter oul, da kommer vi til å offentligjøre det der selv :)

Vi har offentliggjort det i dag og er 12+5 :-) Vi bestilte tidlig ul, og vi var på det i går slik at vi visste at alt var i skjønneste orden når vi forteller verden om det ;-) Så nå følte vi oss veldig klare :-D <3

Vi forteller det etter mandag hvis alt går bra på ul. Da er jeg I tolvte uke . Fortalte på jobben i uke 4 pga arbeidsoppgaver som kan skade fosteret :-)

Nei. Vi venter til etter ordinær UL.

Her er det offentliggjort for to uker siden :) uker i uke 14 nå :)

Er 9+2. Har fortalt det til mamma og til lederen min, av praktiske årsaker som å ha støtte og forståelse uansett om det går bra eller dårlig.

Bestevenninna mi skal få vite det om ei uke (hun har vært ute av landet en god stund, hvis ikke hadde hun fått vite det før.)

Tenkte å fortelle familie og nære venner i løpet av påsken, da er vi 14+

Resterende venner, kollegaer ol får vite etter OUL den 30. april - da er jeg 18+3

All familie og begges sjefer vet, noen gode venner også. Resten av venninnene mine får vite det om en uke, da er jeg akkurat 12 uker. Og derfra sprer det seg fort vet jeg ;-) Har ikke tenkt å ha noe babygreier på Facebook!

Flere på jobb vet det da jeg har vært veldig mye dårlig. Nærmeste familie og venner vet. Resten av verden får vente <3

Her vet et par sjefer det, måtte fortelle det av hensyn til videre planlegging på jobben min, Og et par nære kollegaer som jeg jobber tett med. Ingen andre. Vil fortelle det til barnet mitt først, og når han får vite det har jeg ikke lenger kontroll på hvem han sier det til - så da føler jeg at jeg må vente til uke 12-13

Jeg kommer nok aldri til å offentliggjøre det på facebook eller andre sosiale medier. Jungeltelegrafen får gå sin gang.

Fortalte det til 3-åringen i dag, så hun kommer vel til å fortelle i bhg i morgen tenker jeg (hun sa ihvertfall det). Og når de som jobber der får høre det, så vet snart resten av bygda det også. ;-) sånn er det å bo på et lite sted. Ellers skal jeg prate med sjefen min i morgen, så da holder jeg det ikke hemmelig på jobb lenger heller. Blir godt. :-)

Har fortalt det til nærmeste familie, og resten av familien skal få vite det i ca uke 14 :)

Fortalte svigers i går, og mine foreldre får vite det neste helg. Er 13+0 i dag :)

Back
Topp