Noen som har

Ja, gjorde det i går, etter å ha sett at alt var i orden på UL. Er 12+6 i dag :-)

Har sagt det til mamma, søs og søstra til samboeren :) svigemor skal få vite det i morgen og så blir det nok resten av slekta etter det. Sier det nok om jeg møter på noen, men kommer nok ikke si noe mer før evt etter oul..

Har sagt det til mamma, søs og søstra til samboeren :) svigemor skal få vite det i morgen og så blir det nok resten av slekta etter det. Sier det nok om jeg møter på noen, men kommer nok ikke si noe mer før evt etter oul..
Er 12+3 :)

Sjefene våre har fått vite det, for æ har vært mye dårlig så vært sykemeldt. og sjefen til samboeren fikk vite d sia æ e så dårlig at han har måtte hatt all sykedager med den kommende storesøstra de siste ukene...
Ellers så vet de kollegaene mine som æ jobbe tettest med sia æ må ha litt tilrettelegging no når æ skal tilbake i jobb. Hos min jobb fikk de vite nå i uke 9. Mens samboeren sin sjef fikk vite d for 3-4uke sia også har mamma og pappa vite d for par uke sia...så vi har litt ekstra støtte og barnevakt om æ skulle miste igjen...

Vet at arbeidsgivere evnt HR hos arbeidsgiver setter pris på å få vite det med tanke på sykemelding. De kan da søke om å få igjen penger fra NAV fra første fraværsdag i stedet for etter 16 dager som er arbeidsgiverperioden. Min arb.giver var i alle fall veldig glad for å få beskjed.

Men sorry, nå sporer jeg av temaet :-)

Svigermor og søstra til samboeren og mannen hennes fikk vite det i helga, virka ikke akkurat veldig glad men men. Skl fortelle moren min det til helga:)

Nei ikke enda..er 9+3:-)

9 uker igår, har fortalt det til mamma og en venninne. Håper å holde meg unna sykemelding til etter 1.april, er i prøvetid på ny jobb fram til da. Men spørs om det holder så mye lenger, bekkenet har begynt å protestere skikkelig den siste uka.... Svigers og 3,5-åringen får vente noen uker til de også, skal på Ul i uke 13, da er svigermor kommet hjem fra syden også.

Vi skal fortelle det til svigers i helgen, er da 12+6. Deretter mine foreldre når de kommer på besøk helgen etter. Gleder meg! :)

Vet at arbeidsgivere evnt HR hos arbeidsgiver setter pris på å få vite det med tanke på sykemelding. De kan da søke om å få igjen penger fra NAV fra første fraværsdag i stedet for etter 16 dager som er arbeidsgiverperioden. Min arb.giver var i alle fall veldig glad for å få beskjed.

Men sorry, nå sporer jeg av temaet :-)
Det kan man søke om på etterskudd :)

Vi skal fortelle det til foreldra mine og broren min neste helg, er då 12+1. Svigers får vite det etter det igjen, på ca 12+5. Har ikkje tenkt å fortelle det til fleire før et par veker etter det igjen.

Siden jeg er så dårlig er det vanskelig å finne unnskyldninger på hvorfor jeg er sykemeldt. Pluss at jeg er elendig på å ljuge så de som har spørt veit det. Men foreløpig kun familie, de på jobben min å ett par venner. Offentlig offentlig veit jeg ikke når vil skje. Er ikke så spennende som med første føler jeg. Nå vil jeg bare bli kvitt kvalmen.

Har fortalt det til nærmeste familie og venner pga at vi framskyndet bryllupet. Ellers vet sjefen og noen på jobben det. Mannen har fortalt det på jobb også. Vet ikke om jeg kommer til å legge ut på Facebook, gjorde ikke det sist, alle fikk vite om det uansett.

Har ikke offentliggjort det til alle, men nå er det mange som vet det.
Jobben, de fleste i familien (resten får nok vite det idag siden vi skal på ul), og noen vennepar.
Blir nok facebook også om ikke så lenge, svigermor maser veldig om at jeg må gi beskjed når hun kan skrive det på fb selv -.-
Er 12+5 idag :)

Etter ul da jeg var 11+5 fortalte vi det til de av familie og venner som ikke visste det alt. Nå er det fritt frem å si det til hvem vi vil :)

Back
Topp