Noen som har valgt navn enda?

Vi har to favoritter, eller dvs vi er ganske enig om guttenavn, men jentenavnet er min favoritt som mannen ikke er helt fornøyd med, men forhandla meg fram til at hun kunne hete det sålenge hun fikk hans etternavn :p
Vi har totalt forskjellig navnesmak så jeg aner meg at det kan bli flere diskusjoner!
 
Blir det gutt er navnet bestemt, men dersom det blir jente blir det nok diskusjoner frem til termin igjen :hilarious:
 
Nei det hsr vi ikke begynt å tenke på engang selvom vi vet det er to jenter :facepalm: tenker vi tar det litt nærmere termin :p da det blir mye oppfølging først og opppussing av rom å ta seg av :wtf:
 
Vi har ikke engang tenkt på det, men jeg har hatt et jentenavn i tankene. Og vi får en sønn. Heldigvis godt med tid :)
 
Etter vi fant ut kjønn så var liksom bare navnet klart :) og nå 2 dager etter føler mannen det samme, først ønsket han å ha 1-2 andre alternativer med på sykehuset for å ta den endelige avgjørelsen etter fødsel, men sier at han nesten ikke ser vitsen lengre sa det føles som at babyen allerede heter det, men sagt at hvis han kommer på noen navn så kan han gjerne komme med forslag, men han gjør jo ikke det og jeg får bare avslag på alle andre navn:p

Prøver å la være å fortelle alle frem til etter fødsel, men det er ikke så lett, føler liksom at det er det han heter og det føles så naturlig og bare si det :)
(har delt navnet inne på skjult)
 
Vi hadde bestemt oss for et jentenavn, men nå blir det gutt og ingen av oss finner et navn vi virkelig liker. Håper det bare plutselig popper opp et bra forslag.
 
Vi synes det er så vanskelig.. Håper det blir lettere når vi får vite kjønnet :)
 
Vi har jentenavn klart, jeg trodde vi også hadde guttenavn men når vi snakket om det så var mannen plutselig ikke enig likevel. Har gitt klar beskjed om at hvis han ikke kommer med noe bedre så bestemmer jeg.
Det var akkurat det jeg også sa til mannen med første. Han var ikke helt enig i min liste, men kom ikke opp med noe selv, så da bestemte jeg! :D
 
Vi hadde bestemt oss for et jentenavn, men nå blir det gutt og ingen av oss finner et navn vi virkelig liker. Håper det bare plutselig popper opp et bra forslag.

Før oul forrige gang hadde vi klart å komme frem til Sigrid som jentenavn, men ikke funnet noe guttenavn ennå.
Og det ble jo jaggu en sønn. Litt på dolksa jeg vel at da fikk det bli Sigurd da. Og så vel det visst det
 
Vi har klart å bestemme oss for et jentenavn og et guttenavn
Hvis du også trengte noen tips, så liker jeg, utover de vi har valgt, Sara, Saga, Ada og Natalie.
 
Vi har valgt, men jeg vil ikke dele det på åpent forum. Kan dele det på skjult når jeg kommer inn dit.
 
Etter vi fant ut kjønn så var liksom bare navnet klart :) og nå 2 dager etter føler mannen det samme, først ønsket han å ha 1-2 andre alternativer med på sykehuset for å ta den endelige avgjørelsen etter fødsel, men sier at han nesten ikke ser vitsen lengre sa det føles som at babyen allerede heter det, men sagt at hvis han kommer på noen navn så kan han gjerne komme med forslag, men han gjør jo ikke det og jeg får bare avslag på alle andre navn:p

Prøver å la være å fortelle alle frem til etter fødsel, men det er ikke så lett, føler liksom at det er det han heter og det føles så naturlig og bare si det :)
(har delt navnet inne på skjult)
Sånn føler jeg også. Vi bruker jo navnet masse oss imellom, så er rart å ikke bruke det når jeg snakker med andre.
 
Sånn føler jeg også. Vi bruker jo navnet masse oss imellom, så er rart å ikke bruke det når jeg snakker med andre.

Var likt med første også, vi ble helt sikre på navnet med en gang vi visste kjønn:)
Og jeg sa det til alle, men var litt redd for å plutselig ombestemme meg eller at det ikke skulle passe når han ble født, men det ble det navnet :)
Nå er vi like sikre, men kan jo endre mening, men har begynt å fortelle navnet likevel for det er veldig lite sannsynlig at det blir noe annet :)
 
Back
Topp