Noen som har valgt navn enda?

2Mammaer2barn

Flørter med forumet
nysgjerrig på om noen har funnet navn og som vil dele?:)

Vi skal på UL på onsdag, får vite kjønn da forhåpentligvis, har guttenavn klart men ikke hvis det blir jente:)

Har en jente fra før som heter Ellie
Så hvis det blir gutt så tenker vi Elijah, (kan uttales Elia, samboer er halvt fransk og det er guttenavn) men kan også uttales som på engelsk.

Men usikker på jentenavn:/ Jeg liker Ava, men trenger tips på vakre jentenavn, gjerne litt korte navn:)
 
Vi får gutt og vingler mellom 2 navn, og det er mest fordi jeg er ekstremt sær når det gjelder navn. Vil gjerne ha navn som ikke 4-5 andre i barnehagen/skolen har likt.

Men jentenavn som dukker opp er: Mie, Ada, Elvira, Mia, Milla.
 
Vi venter jente. Har pr. i dag 3 navn på lista mi, men det er nok en lang vei å gå før jeg får det ned til 1 (og enighet fra mannen).
 
Vi bestemte oss faktisk plutselig i går! Trodde aldri vi skulle klare å finne to guttenavn til, men i går satt de plutselig! Kommer ikke til å dele før de er født da, storesøster skal få vite navnene først når hun møter dem for første gang, akkurat slik vi gjorde det forrige gang! :)
 
Vi har virkelig ikke kommet dit ennå! Aner ikke hvor tiden har gått. Jeg fant et fint jentenavn for et par måneder siden, mannen var ikke så begeistret, og siden har det faktisk ikke kommet opp. Men, oul på torsdag, så får vi se om navnediskusjonene starter litt etter det, om vi får se hva som gjemmer seg i magehuset :)
 
Aner ikke :p håper vi kommer litt nærmere etter oul på torsdag :D
 
Vi har jentenavn klart, jeg trodde vi også hadde guttenavn men når vi snakket om det så var mannen plutselig ikke enig likevel. Har gitt klar beskjed om at hvis han ikke kommer med noe bedre så bestemmer jeg.
 
Vi har hatt to favoritter, en på hvert kjønn. Men etter OUL i dag (jente) er jeg mer i tvil om det jeg først følte vi hadde tenkt :)
 
Skal på OUL neste uke og synes det er lettere å forholde seg til navn om jeg får vite kjønnet da! Vi har snakket litt om navn og vet hvilket jentenavn vi vil velge men ikke guttenavn :)
 
Vi har jentenavn klart, jeg trodde vi også hadde guttenavn men når vi snakket om det så var mannen plutselig ikke enig likevel. Har gitt klar beskjed om at hvis han ikke kommer med noe bedre så bestemmer jeg.

Godt med klar og tydelig beskjed :)
 
Vi har hatt to favoritter, en på hvert kjønn. Men etter OUL i dag (jente) er jeg mer i tvil om det jeg først følte vi hadde tenkt :)
Er ikke det typisk, når det brått er en «ekte person» der inne forandrer navnevalget seg :hilarious:
 
Er ikke det typisk, når det brått er en «ekte person» der inne forandrer navnevalget seg :hilarious:
Typisk ja! :) Da ble det liksom så altfor ekte, og da «smakte» plutselig ikke navnet helt det samme...
 
Vi har knapt snakket om det vi. Jeg har noen favoritter som har blitt avvist av kjæresten, og han har kommet med et forslag jeg er usikker på om jeg liker. Men jeg har fremdeles en liten liste med navn vi må gå gjennom.
 
Vi har jentefornavn klart, og jeg har også et mellomnavn/2. fornavn, men gubben har ikke varmet opp til dette enda, så der blir det nok litt krangling. :joyful:
 
Vi har faktisk klart å komme frem til 3 navn vi begge kan være enige om at ikke er forferdelige. Bare det er en seier her i huset :hilarious: Får se om det er et av de tre vi ender med til slutt, tror nok vi må vente til det første møtet på sykehuset før vi bestemmer oss helt :rolleyes:
 
Her har vi ikke bestemt oss, vi får gutt og har ei liste med navn som vi "tygger" på av og til men den lista forandres fra uke til uke :hilarious:
 
Back
Topp