Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ammet.Kan jeg få spørre hva som er grunnen til at dere ikke vil amme?
Mens jeg var gravid føltes det å amme unaturlig og nesten ekkelt for meg. Har ikke et godt forhold til nakenhet og at andre skulle se puppene mine. Fødte med overdel på. Helt utrolig å tenke på nå i dag. Selv med en tøff start på ammingen var jeg plutselig bestemt dette skulle jeg og bayen få til<3 Fullammet nesten til året, fikk mat vedsidenav ja men hun elsket puppen. Og mye pupp enda til hun ble 1,5 år. Nå savner jeg det faktisk Gleder meg til neste gang,Kan jeg få spørre hva som er grunnen til at dere ikke vil amme?
Jeg fikk heller ikke til å amme på sykehuset. Hadde faktisk ikke mer en noen dråper melk. Tross puppinga hver 2 time. Men heldigvis fikk jeg melk og etter to uke tok hun endelig puppen var enkelere enn pumping, vamring og flasker. Så flink du var som orket å pumpe så lenge. Dobbel jobb med flaskene og mme vedsiden av.Jeg fikk ikke til å amme fra jeg var på sykehuset, kanskje ikke helt det samme men deler for det. Ble enig med jordmor på sykehuset om å pumpe meg så lenge jeg hadde melk og fikk til. Fikk til i ca 3 mnd, den siste tida så måtte jeg delvis amme og gi vesla mme.
Lurer sånn på hva som blir gjort rett etter fødsel da? Må det sies fra til føden slik at de kommer med flaske med en gang?
*sitter her å undrer*
Ja det er rart hvordan man endrer syn på ting når man har født og babyen er i armeneMens jeg var gravid føltes det å amme unaturlig og nesten ekkelt for meg. Har ikke et godt forhold til nakenhet og at andre skulle se puppene mine. Fødte med overdel på. Helt utrolig å tenke på nå i dag. Selv med en tøff start på ammingen var jeg plutselig bestemt dette skulle jeg og bayen få til<3 Fullammet nesten til året, fikk mat vedsidenav ja men hun elsket puppen. Og mye pupp enda til hun ble 1,5 år. Nå savner jeg det faktisk Gleder meg til neste gang,
Melken kommer gjerne ikke før tredje dagen - før det er det kun dråper med råmelk. Helt normalt og greit å vite så man ikke stresser med detJeg fikk heller ikke til å amme på sykehuset. Hadde faktisk ikke mer en noen dråper melk. Tross puppinga hver 2 time. Men heldigvis fikk jeg melk og etter to uke tok hun endelig puppen var enkelere enn pumping, vamring og flasker. Så flink du var som orket å pumpe så lenge. Dobbel jobb med flaskene og mme vedsiden av.
Jeg hadde faktisk lest det mens jeg var gravid så for meg var det helt ok, tenkte ikke på det. Men følte at jordmødrene stresset veldig mye med det, og lurte på om jeg godtok å gi babyen mme da jeg ikke hadde melk. Klart jeg ville! Babyen skulle jo få mat. Ikke noe nederlag det. Da vi kom hjem den 3 dagen kom melk for fult for en lykke.Melken kommer gjerne ikke før tredje dagen - før det er det kun dråper med råmelk. Helt normalt og greit å vite så man ikke stresser med det