Noen som har vært på tidlig ultralyd?

Da skal jeg etter deg[emoji28]
Skal neste fredag når jeg er 7+4, så du får oppdatere om opplevelsen når du har vært[emoji6]
 
Jeg skal, men vet ikke når ennå.. Skal til jordmor på tirsdag, så da bestiller hun TUL.
Det blir så spennende!
 
Jeg skal også, men blir ikke før 22. mars, 8+3 [emoji4] går dere privat, eller blir det på sykehus?
 
Jeg har ikke vært,men skal :) vet ikke helt når enda, har ikke ringt å sagt noe til legen min enda engang.. vil vente til neste uke...vil kommer over fredagen først,det er da jeg mistet forrige gang..
 
Jeg skal til privat UL 16. mars, da er jeg 7+3.
Fikk konstatert MA på UL i fjor da jeg var 8+3. Da sa de at det ikke hadde vært noen utvikling siden uke 5-6.
Så jeg synes dagene går uendelig sakte for tiden :-/
 
Har allerede vært på ultralyd pga blødning. Jeg var på ultralyd allerede 3+6 og gyn mente han kunne se noe på godt under en mm.
Neste ul er på mandag er da 5+3, har fått time veldig tidlig på grunn av en tidligere exu. Så de skal bare sjekke at det er på rett plass denne gangen. Er blitt henvist til privat gyn siden sykehuset ikke hadde tid før jeg var 7+2, som er alt for seint.
 
Legen har henvist meg til det, så jeg skal på tirsdag. Det er for å fastsette termin, men jeg TROR jeg den dagen er 7+0.
 
Jeg skal på tidlig UL, må bare få ringt gynekologen først. Siden det her er tredje gang med positiv test er jeg litt avventende før jeg ringer han, men skal gjøre det over helgen. :)
Vi får det offentlig pga historikk.
 
Jeg skal 22.mars, da er jeg 8+0. Reiser på ferie med familien 2 dager senere, så da er det litt godt å vite om der er liv slik at vi kanskje kan fortelle det på turen[emoji4]
 
Neste ul er på mandag er da 5+3, har fått time veldig tidlig på grunn av en tidligere exu. Så de skal bare sjekke at det er på rett plass denne gangen. Er blitt henvist til privat gyn siden sykehuset ikke hadde tid før jeg var 7+2, som er alt for seint.

Lykke til. Håper på bra resultat. Kanskje du vil oppdatere her når du har vært der? Jeg skal også 5+3 og er spent på om man kan se noe da. For 5 år sida var jeg i samme oppfølging og tok UL 5+4 - da kunne vi kun se fostersekken/plomme eller hva de kaller det. :) men kanskje ul apparatene har bedret seg siden da. Er det jeg håper på hvertfall.
 
Lykke til. Håper på bra resultat. Kanskje du vil oppdatere her når du har vært der? Jeg skal også 5+3 og er spent på om man kan se noe da. For 5 år sida var jeg i samme oppfølging og tok UL 5+4 - da kunne vi kun se fostersekken/plomme eller hva de kaller det. :) men kanskje ul apparatene har bedret seg siden da. Er det jeg håper på hvertfall.

Jeg kommer til å legge ut når jeg har vært, så kan andre også få se hvordan det ser ut 6+4 :) er 6+0 i morgen så er ikke så lenge til føler jeg nå. Men dagene går gruelig seint når du venter på noe gøy
 
Back
Topp