Å så bra! Da skal jeg sjekke det 
Tipper du vil komme inn tidligere hvis du går til jordmor istedenfor fastlegen, det er i hvert fall min erfaring.
Så herlig! I forrige svangerskap fikk jeg ikke komme til jordmor før etter ordinær ultralyd, så tror jeg hadde første time i uke 24 eller noe... det var i Oslo, så mulig at det er forskjellig praksis fra sted til sted. Jeg syntes iallefall at det var lenge å gå alene med alle tanker og spørsmål, så flott å høre at det kanskje er annerledes andre steder (vi har flyttet til Bærum siden sist).Jordmor her vil gjerne ha inn gravide så tidlig som i uke 6.Jeg skal til henne førstkommende fredag, da er jeg 5+9.
![]()
Det er jo veldig lenge å vente til uke 24... Synd det skal være så forskjell fra sted til sted. Håpe du får komme inn litt tidligere denne gangen.Så herlig! I forrige svangerskap fikk jeg ikke komme til jordmor før etter ordinær ultralyd, så tror jeg hadde første time i uke 24 eller noe... det var i Oslo, så mulig at det er forskjellig praksis fra sted til sted. Jeg syntes iallefall at det var lenge å gå alene med alle tanker og spørsmål, så flott å høre at det kanskje er annerledes andre steder (vi har flyttet til Bærum siden sist).