Har tegnet tidslinjen din. Dersom du hadde EL til vanlig tid, er du 23dpo i dag![]()
Tusen takk <3
For ut ifra den clue app'n jeg har her på mobilen så blir jeg så forvirra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tegnet tidslinjen din. Dersom du hadde EL til vanlig tid, er du 23dpo i dag![]()
Ja, se der, det går an å være gravid uten at de testene slår ut ;-) Masse lykke til, håper det er en liten spire der inneTusen takk <3![]()
For ut ifra den clue app'n jeg har her på mobilen så blir jeg så forvirrahaha.. Ikke så inne i det her
men om jeg er 23 dpo så burde det jo slå ut på mer HCG vel? Syntes det er så rart, men for all del så hadde jeg det sånn her når jeg ble gravid med jentungen også
der blei hjemmetesten positiv i uke 8-9
så er vel fullt mulig
![]()
Håper den stiger. El kan også være sen, selv etter pos el test![]()
Ja, se der, det går an å være gravid uten at de testene slår ut ;-) Masse lykke til, håper det er en liten spire der inne![]()
Satser på at det økertusen takk jenter, dere er gull verdt <3
nå får jeg bare vente og se hva HCG blodprøven viser
![]()
HCG blodprøve vil gi deg riktig svar uansett da![]()
Jeg brukte de samme testene. Det ble så svakt rett før uke 5, når jeg ikke brukte morgenurin. Og jeg er fortsatt gravidHer er mine ifra i dag.. Original bilde og negativ bilde. Dette er på billigtestjeg ser en svaaaaaak strek selv og jeg er 8 dager over ikm.
Vis vedlegget 167835Vis vedlegget 167836
Jeg brukte de samme testene. Det ble så svakt rett før uke 5, når jeg ikke brukte morgenurin. Og jeg er fortsatt gravidGratulerer!
![]()
Glemte å quote gitt.Tusen takkjeg satser jo på at det er en liten mageboer hos meg, ingenting som hadde vært bedre enn det
![]()
Og i går og i dag har jeg fått skikkelig kvalme på kvelden, kastet opp i går.. Håper jeg slipper unna i kveld![]()
Hvor langt er du på vei nå?Gratulerer til deg også <3
![]()
Ja håper bare jeg får svaret i morgen og at jeg ikke må vente til over påske![]()
Ja, vi satser på detSymptomer er alltid bra
Tusen takk <3er 6+0 i morgen
Rart! Føles som en mnd siden uke 5 startet
![]()
![]()
Har du fått vite hva blodprøven var på?![]()
Spennende![]()
Så gøySå spennendeda skiller det ca ei uke på oss
![]()
Hvilke symptomer har du fått til nå?![]()
Beklager, du sa jo det i går!! :/Så spennendeda skiller det ca ei uke på oss
![]()
Hvilke symptomer har du fått til nå?![]()
Så gøy
Ikke så veldig mange symptomer. Har tidvis "murring" og "stikking i livmor/eggstokk-området, humørsvigninger til de grader, og ømme større bryst
Jo, også er jeg så utrolig A-menneske nå! Til vanlig det verste B-menneske
Hvilke symptomer har du?![]()