Noen som har testet svakt positiv i uke 5?

Du får stole på legen inntil videre, de kan jo kjenne ut i fra det ene og det andre om man er det eller ikke :)
 
Og når jeg teller dager fra siste dag i eggløsningsperioden er jeg jo bare 12 dpo.. Men er jo litt usikker på hvordan man regner det der :)
 
Hei. I løpet av den tiden jeg har vært inne på diverse gravidforum så synes jeg å huske at enkelte har vært gravid uten at det har slått ut på tester før veldig lenge etter unnfangelsen, så det er mulig altså :) Krysser fingrene for at legen din har rett :)
 
Hei. I løpet av den tiden jeg har vært inne på diverse gravidforum så synes jeg å huske at enkelte har vært gravid uten at det har slått ut på tester før veldig lenge etter unnfangelsen, så det er mulig altså :) Krysser fingrene for at legen din har rett :)


Jeg håper så klart nå på at spiren har festet seg :) spesielt etter legebesøket i dag har jeg fått ende større forhåpninger:)
 
Fortsett og ta tester :) Kanskje prøve noen forskjellige merker også? Kan jo være at det bare er testen din som ikke er sensitiv nok :)
 
Så spennende, krysser fingrene for deg :)
 
Back
Topp