Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
må nok vente en god uke til ja. Hvor mange dager etter el begynner dere å teste/ er det mulig å få positiv test? Har tester fra billigtester.no. Vil ikke teste før det er en reell sjans for å få positiv.TePa skrev:
Potepiloten skrev:
må nok vente en god uke til ja. Hvor mange dager etter el begynner dere å teste/ er det mulig å få positiv test? Har tester fra billigtester.no. Vil ikke teste før det er en reell sjans for å få positiv.TePa skrev:
Med Clearblue sine kan du teste 4 dager før. Men av alle som tester 4 dager før og som er gravide, er det kun 51% som får positive resultat så tidlig.
Jeg kommer bare til å vente til søndag nå, og håååååpe jeg må ta en test da
TePa skrev:Potepiloten skrev:
Med Clearblue sine kan du teste 4 dager før. Men av alle som tester 4 dager før og som er gravide, er det kun 51% som får positive resultat så tidlig.
Så uansett hvordan man ser på det er det mest fornufrig å vente til IKM altså..... Kjedelig! Men takk for svar :). Er jo bare en drøy uke til.
TePa skrev:
Potepiloten skrev:
Så uansett hvordan man ser på det er det mest fornufrig å vente til IKM altså..... Kjedelig! Men takk for svar :). Er jo bare en drøy uke til.
Gratulerer til dere som har fått positive tester :) Jeg skal ikke teste før om 3 uker, da jeg skal sette inn 2 fryseegg i neste uke (viss alt går etter planen). Håper virkelig på å komme inn hitMarihøna!!! skrev: