NoEn som har testa??:):)

hope<3

Elsker forumet
Ser noen har hatt ikm, og noen har i løpet av de neste dagene:) har dere testa, eller klarer dere å la vær?

Jeg har ikm på søndag,

og jeg testa meg i dag! Haha er jo bare så teit -jeg VET jo at testen ikke slår ut så tidlig :p

Men jeg bare MÅTTE hehe ;o)

må nok vente en god uke til ja. Hvor mange dager etter el begynner dere å teste/ er det mulig å få positiv test? Har tester fra billigtester.no. Vil ikke teste før det er en reell sjans for å få positiv.

Kan vel egentlig teste til helga, men skal prøve å drøye det til etter ikm, ved mindre det dukker opp da:-)

Des09Spire12/13 skrev:
Kan vel egentlig teste til helga, men skal prøve å drøye det til etter ikm, ved mindre det dukker opp da:-)

Hadde el omtrent på samme tid vi da? Jeg hadde el den 12 :)

TePa skrev:
må nok vente en god uke til ja. Hvor mange dager etter el begynner dere å teste/ er det mulig å få positiv test? Har tester fra billigtester.no. Vil ikke teste før det er en reell sjans for å få positiv.

Med Clearblue sine kan du teste 4 dager før. Men av alle som tester 4 dager før og som er gravide, er det kun 51% som får positive resultat så tidlig.
Jeg kommer bare til å vente til søndag nå, og håååååpe jeg må ta en test da 

Potepiloten skrev:

TePa skrev:

Med Clearblue sine kan du teste 4 dager før. Men av alle som tester 4 dager før og som er gravide, er det kun 51% som får positive resultat så tidlig.

Så uansett hvordan man ser på det er det mest fornufrig å vente til IKM altså..... Kjedelig! Men takk for svar :). Er jo bare en drøy uke til.

TePa skrev:

Potepiloten skrev:

TePa skrev:

Så uansett hvordan man ser på det er det mest fornufrig å vente til IKM altså..... Kjedelig! Men takk for svar :). Er jo bare en drøy uke til.

Håpe forresten også at du må ta en test søndag ;)

jeg er jo en skikkelig testoman =) så jeg tester nok på dag 9 etter el, hvis ikke jeg plutselig blir veldig tolmodig da ;) med første man testet jeg positivt 9dpo =) men er jo aldri sikkert jeg gjør det nå....håper jeg klarer å holde meg, dritt lei negative tester :P ;)

TePa skrev:

Potepiloten skrev:

TePa skrev:

Er jo egentlig like så greit å vente ja.. Men du og du, det er jo SÅ vanskelig!! Hehe ;)

Tusen takk forresten, det håper jeg også :) 

Håper uken går fort for deg også, og at neste uke får en god start ;o)

testa pos nå ikveld =)

oiii så spennende!! Hold oss oppdatert da :)

Åååh, spennende jenter! Min el var selvsagt forsinka pga forsinka mens. Så hadde el igår. så leeenge til jeg kan teste. Ønsker dere masse lykke til. Har bestilt rfsu sin tidlig test. Da kan man teste en uke før ikm.

Gratulerer til dere som har fått positive tester :) Jeg skal ikke teste før om 3 uker, da jeg skal sette inn 2 fryseegg i neste uke (viss alt går etter planen). Håper virkelig på å komme inn hit

Marihøna!!! skrev:
Gratulerer til dere som har fått positive tester :) Jeg skal ikke teste før om 3 uker, da jeg skal sette inn 2 fryseegg i neste uke (viss alt går etter planen). Håper virkelig på å komme inn hit

masse masse lykke til... x-er fingrene for deg

dette er så spennende !! :D

gratulerer =)=)=)=)=)

Back
Topp