Noen som har tanker om hva de venter? :)

Har ingen magefølelse enda. Pleier ikke stemme uansett. Har visst kjønn på forhånd med 2 av 5 barn. Er mest spennende å ikke vite noe da. Men denne gang bestemmer mannen om vi skal vite det på UL.
Hadde vært greit med jente da så vi blir like mange som guttene. Men det spiller jo ingen rolle.
 
Alle rundt meg og meg selv var sikker på at mitt første barn ville være en jente meeeen nå sitter jeg med to herlige gutter da;) siden tredjemann som vi mistet var jente så vet jeg faktisk ikke hva vi får.. har selvfølgelig lyst på en jente men kommer det en gutt er han mer enn velkommen[emoji4]
 
Er veldig usikker, men lener mer mot en gutt <3
For meg spiller det ingen rolle, vil bare få en frisk baby :)
 
Overbevist om at det blir gutt denne gangen. Like sikker som jeg var på at det ble jente sist. Blir skikkelig overraska om jeg tar feil!
 
Foreløpig har vi jente følelse, men det hadde vi sist også på denne tiden. Så endra det seg (rundt denne tiden) ved tul, å etter det trodde vi gutt. Ut kom det en gutt. Vi får se til februar hva som kommer denne gangen.
 
Har ingen følelse for kjønn enda.
Men veldig tidlig enda. De sa sist at om man var mye kvalm ble det jente, var kvalm til 7mnd og så kom guttungen alt for tidlig.
Gubben var sikker på gutt sist. Han har ikke sakt noe om noe denne gang.
 
Magefølelsen min sier gutt. Sikkert siden alle jeg kjenner har fått jente så typisk at jeg får gutt. Hehe.. Blir spennende å se!
 
Back
Topp