Noen som har tanker om hva de venter? :)

Jeg tenkte i mange år at jeg kom til å få ei jente som nummer en, men nå har jeg faktisk følelsen av at det er en gutt! Vi har navn til begge kjønn, så er ikke så veldig nøye igrunnen! Vi blir begge glade uansett hva!
 
Jeg tror jeg har en liten jente i vente, samboer tror det er en liten gutt[emoji173]️[emoji4] men for oss er det helt det samme, så lenge alt er som det skal [emoji4]
 
Det blir spennende å se hvor mye magefølelsen stemmer når vi får vite kjønnet etter hvert :)
 
Så godt å høre at man venner seg fort til det :) Jeg har jo vært litt redd for å bli "skuffet" hvis det er gutt, når jeg er så innstilt på jente, men så innerst inne så er jeg nok bare glad så lenge det er friskt og alt går bra :Heartred

Ja, det er veldig naturlig å ha en "drøm" om enten jente eller gutt, men det er ikke tvil om at du blir like glad i h*n uansett hva det blir [emoji4][emoji173]
 
Magefølelsen sier gutt [emoji4] så blir spennende å se til oul om det blir det eller jente [emoji5]
 
Har ingen følelse om hvilket kjønn enda, men håper veldig på jente[emoji1317][emoji2]
 
Med første hadde jeg på følelsen att det ble gutt, å det stemte. Denne gangen er jeg mer usikker. Alt av tester sier jente + att jeg har vært dårlig i dette svangerskapet så lov å håpe på jente da siden jeg ikke var dårlig i det hele tatt når jeg gikk med gutten. Men selvsagt så blir jeg heller ikke overrasket om det blir en gutt til :) Begge kjønn er like velkomne :)
 
Vi synes og det er nok med 2 stykker :) Jeg har faktisk ikke lest på de artiklene hvor det står om selve svangerskapet i forhold til hvilket kjønn, jeg vet jo de finnes da :p Er det ikke noe sånn at hvis man er veldig kvalm så kan det tyde på jente? I såfall må dette være gutt, har nesten ikke vært kvalm :)

Jeg mener også ha hørt at viss man er mye kvalm er det jente...jeg har vært mye kvalm! Men har heldigvis begynt å gå over :)
Perfekt med 2 stk barn, værtfall det jeg tenker akkurat nå :)
 
Med nr. 1 var alle helt sikker på gutt pga. magefasong, var litt i sjokk men enormt lykkelig når det kom ut en jente:Heartpink Med nr. 2 hadde jeg også litt guttefølelse, og fikk rett den gangen:Heartblue Denne gangen har jeg ikke peiling, men samboern har nok en guttefølelse og sier han hele tidenxsmile3
 
Med to jenter fra før, tror jeg det blir enda en jente[emoji23] hadde vært gøy med en gutt da, men tenker man praktisk er det jo helt ok med jente også:)
 
Min magefølelse er litt usikker egentlig [emoji848] har identisk graviditet som mamma hadde første gang foreløpig og hu fikk jo meg først. Samboer er overbevist om jente så blir gøy å se etterhvert [emoji14]
 
Har alltid vært sikker på at våres første barn blir gutt, og gutt ble det. Nr 2 ble jente og var mer kvalm med henne. Nå har jeg ikke vært spykvalm men veldig mye uvel og småkvalm så spennende å se hva det er. Har en liten følelse på jente men veldig hipp som happ. samme med min mann.
 
Jeg drømmer hver natt om baby og da er det jente. Har ingen preferanse, men har alltid tenkt jeg vil få en sønn. Dukken min het Jørgen da jeg var liten. Kjæresten vil ikke at vi skal vite noe før fødsel så det blir lange måneder med undring :)
 
Jeg drømmer hver natt om baby og da er det jente. Har ingen preferanse, men har alltid tenkt jeg vil få en sønn. Dukken min het Jørgen da jeg var liten. Kjæresten vil ikke at vi skal vite noe før fødsel så det blir lange måneder med undring :)
Det hadde ikke jeg klart! Er så superspent at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider ;)
 
Back
Topp