Jeg tenkte i mange år at jeg kom til å få ei jente som nummer en, men nå har jeg faktisk følelsen av at det er en gutt! Vi har navn til begge kjønn, så er ikke så veldig nøye igrunnen! Vi blir begge glade uansett hva!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Magefølelsen min sier jente, samboerens sier gutt.. en av oss får jo rett, så får vi bare se hvem av oss det blir
Så godt å høre at man venner seg fort til det Jeg har jo vært litt redd for å bli "skuffet" hvis det er gutt, når jeg er så innstilt på jente, men så innerst inne så er jeg nok bare glad så lenge det er friskt og alt går bra
Vi synes og det er nok med 2 stykker Jeg har faktisk ikke lest på de artiklene hvor det står om selve svangerskapet i forhold til hvilket kjønn, jeg vet jo de finnes da Er det ikke noe sånn at hvis man er veldig kvalm så kan det tyde på jente? I såfall må dette være gutt, har nesten ikke vært kvalm
Det hadde ikke jeg klart! Er så superspent at jeg vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tiderJeg drømmer hver natt om baby og da er det jente. Har ingen preferanse, men har alltid tenkt jeg vil få en sønn. Dukken min het Jørgen da jeg var liten. Kjæresten vil ikke at vi skal vite noe før fødsel så det blir lange måneder med undring