Noen som har shoppet?

Kjøpte to pysjamaser når vi akkurat hadde funnet det ut.. Har forsåvidt gjemt de godt, mens vi krysser fingrene! :nailbiting:
 
KJøper ikke noe enda. Men har funnet ut hvilken stelleveske jeg skal ha. Det er det første det skal brukes penger på. Hihi
 
Har kjøpt noen små plagg :)
 
Har en pappeske med babygym, vippestol, ammepute, babycall og koseklut, som jeg kjøpte under prøvingen. Snart et år siden tror jeg :p
Kikker litt på vogner osv.. Har lyst på en billig og brukbar vogn. Ikke en fancy til ti tusen..

Har spinkelseng fra første.
 
Alt av store ting har vi fra nr 1 men fikk meg billige babycaller på black friday. Synes det er tidlig å handle men når jeg kan spare 1500kr tilsammen så slår jeg til
 
Jeg har ikke turt å shoppe noe ennå. Eneste jeg har kjøpt er sånn krem til å smøre magen med som skal motvirke evt. Strekkmerker. Den har jeg bestilt på nett, så den kommer i posten :)
 
Jeg handlet kremen på coverbrands.no (gratis frakt) kremen heter Mama Bee Belly Butter. Kostet 179kr i helgen. Ordinær pris 239kr. Så snart den kommer er jeg klar for å smøre hver dag :)
 
Noen som har tips til nettsider der de har fine barneklær?

Har sett på HM, Cubus, Lindex og Kaphal.
 
Tenker å kjøpe noe på januarsalg og legge i en eske i boden, feks babycall.
 
Har kjøpt 4 nøster garn til denne i fargen Oliven:
rib_1024x1024.jpg

Thats it..

Ellers mangler vi ikke annet enn vogn og bilstol stort sett og det er såpass store ting at jeg har lyst å vente litt...
Men samtidig er det vel ganske kørka å ikke kjøpe sånt på salget i Januar..
 
Nei, men det kløøøøør i fingrene!! Håper på levende spire lille julaften, da blir det shopping på januarsalget ;)
 
Back
Topp