Noen som har shoppet?

:sorry: Skal gjøre det fra 2. Trimester. Tør ikke enda :confused:
 
Last edited:
Blir ikke mer på meg heller før januar :) men syns det er litt vanskelig å la ver, må jo håpe at det går fint helt til mål :)
Prøver å tro på det, men er ikke lett. Mistet i sommer så sent som 10+0, så jeg klarer ikke helt å forholde meg så mye til det. Kommer meg gjennom dagene som er rimelig slitsomme nå, og tar en dag til som en seier. Er veldig sliten av graviditeten. Håper neste trimester blir bedre. Nå håper jeg bare ultralyd om få dager hjelper å senke skuldrene. Og i mellomtiden prøver jeg å få i meg det jeg bør og hviler masse.
 
Prøver å tro på det, men er ikke lett. Mistet i sommer så sent som 10+0, så jeg klarer ikke helt å forholde meg så mye til det. Kommer meg gjennom dagene som er rimelig slitsomme nå, og tar en dag til som en seier. Er veldig sliten av graviditeten. Håper neste trimester blir bedre. Nå håper jeg bare ultralyd om få dager hjelper å senke skuldrene. Og i mellomtiden prøver jeg å få i meg det jeg bør og hviler masse.

Håper det går fint for deg denne gangen :)
Alt skjer for en grunn <3
 
Håper det går fint for deg denne gangen :)
Alt skjer for en grunn <3
Ja, legen sa grunnen kunne være kombo av at jeg jobba natt og ikke trappa ned mens vi var underbemanna på jobb og ofte ikke fikk gå på do en gang før ca 2 timer etter dotur meldte seg. Og selvfølgelig kunne det også vært noe galt med fosteret, altså enten eller sa legen. Begge to mulige grunnene er kjip, og jeg har i hvertfall satt foten ned og hviler nå, og jobber ikke natt.
 
Har ikke kjøpt noe enda, men nå har jeg jo en liten (8 mnd), så har jo myyyye. Vi får se om jeg klarer holde meg unna januartilbud :p
 
Ja, legen sa grunnen kunne være kombo av at jeg jobba natt og ikke trappa ned mens vi var underbemanna på jobb og ofte ikke fikk gå på do en gang før ca 2 timer etter dotur meldte seg. Og selvfølgelig kunne det også vært noe galt med fosteret, altså enten eller sa legen. Begge to mulige grunnene er kjip, og jeg har i hvertfall satt foten ned og hviler nå, og jobber ikke natt.

Så bra! eg tenker at det er nå vi virkelig har "lov og være egoistiske"! viktigere enn noen gang å lytte til kroppen :)
 
Kjøpte en søt body og en liten bukse til når vi fortalte det til storebroren :)
Gleder meg til å kunne kjøpe mer :)
 
Minsten er 14 mnd, så har alt av utstyr:) må ha en ny vogn og seng det er eneste, og må spare litt peng til vognen først:p
 
Må innrømme at jeg så verdens søteste lue og liten jumpsuit på salg på hm, det var til og med sommerklær. Så da kjøpte jeg det :O
 
Kjøpte drømmebabysenga i sommer da jeg var 16 uker på vei, mistet sef i uke 18,men jeg håper veldig senga kan taes i bruk i slutten av 2017:Heartred
Og Simo vogna har stådd ubrukt å klar siden i fjord sommer da vi kjøpte i uke 12 og mistet i uke 13. Tror det betyr ulykke å handle tidlig :D så nå har jeg såvidt turt å SE på baby utstyr:D
 
Har lagt mye kjønnsnøytrale klær i watchlista på ebay :) Blir det gutt har vi mye etter storebror, men han er vintergutt så må nok litt på shopping uansett :)
 
Det er så mye fint jeg har lyst på, men tør ikke begynne kjøpe ennå. Venter til januar :)
 
Back
Topp