Mininummer2
Betatt av forumet
Noen som allerede har kjøpt noe til spiren?
Eg må innrømme at eg ebayet en uro med sauer ell klarte ikke motstå!! haha
Eg må innrømme at eg ebayet en uro med sauer ell klarte ikke motstå!! haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal gjøre det fra 2. Trimester. Tør ikke enda
Prøver å tro på det, men er ikke lett. Mistet i sommer så sent som 10+0, så jeg klarer ikke helt å forholde meg så mye til det. Kommer meg gjennom dagene som er rimelig slitsomme nå, og tar en dag til som en seier. Er veldig sliten av graviditeten. Håper neste trimester blir bedre. Nå håper jeg bare ultralyd om få dager hjelper å senke skuldrene. Og i mellomtiden prøver jeg å få i meg det jeg bør og hviler masse.Blir ikke mer på meg heller før januar men syns det er litt vanskelig å la ver, må jo håpe at det går fint helt til mål
Prøver å tro på det, men er ikke lett. Mistet i sommer så sent som 10+0, så jeg klarer ikke helt å forholde meg så mye til det. Kommer meg gjennom dagene som er rimelig slitsomme nå, og tar en dag til som en seier. Er veldig sliten av graviditeten. Håper neste trimester blir bedre. Nå håper jeg bare ultralyd om få dager hjelper å senke skuldrene. Og i mellomtiden prøver jeg å få i meg det jeg bør og hviler masse.
Å ikke enda, men har masse på watch lista på ebay
Ja, legen sa grunnen kunne være kombo av at jeg jobba natt og ikke trappa ned mens vi var underbemanna på jobb og ofte ikke fikk gå på do en gang før ca 2 timer etter dotur meldte seg. Og selvfølgelig kunne det også vært noe galt med fosteret, altså enten eller sa legen. Begge to mulige grunnene er kjip, og jeg har i hvertfall satt foten ned og hviler nå, og jobber ikke natt.Håper det går fint for deg denne gangen
Alt skjer for en grunn <3
Ja, legen sa grunnen kunne være kombo av at jeg jobba natt og ikke trappa ned mens vi var underbemanna på jobb og ofte ikke fikk gå på do en gang før ca 2 timer etter dotur meldte seg. Og selvfølgelig kunne det også vært noe galt med fosteret, altså enten eller sa legen. Begge to mulige grunnene er kjip, og jeg har i hvertfall satt foten ned og hviler nå, og jobber ikke natt.
Kjøpt 1 body og strikket to rompere Nå er det pause til januarsalget