Noen som har prøvd natron testen? :P

Molly

Med lille spira i magen <3
Haha søkte litt rundt på nett, og kom inn på natron testen for om det blir gutt eller jente. Tror ikke på det selv, og har ikke prøvd... Men ble litt fristet alikevel :P

En skal visst ta 2 ss? natron i et glass og helle litt morgenurin over. Dersom det bruser = gutt. Dersom det ikke bruser= jente. :P

Hadde vert gøy å teste no når eg eg fikk vite at det mest sannsynlig er en gutt her i dag :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har faktisk natron i kjøkkenskuffen!!

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Haha jeg måtte teste i dag. Den sa jente :) Men magefølelsen har alltid sagt gutt. Kinesisk fødselskart sier gutt (hvis jeg skrev inn at jeg var 24 når egget ble befruktet) Men ble 25 noen uker etterpå. Dersom jeg tok at jeg var 25 ble det jente :P Jeg har vært helt sikker på at vi bare får gutter.. så det blir spennende å se! :) Ikke at jeg tror så veldig mye på testen altså. Men var litt morsomt å prøve!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg prøvde bare for moro, viste jente:p som alle andre myter hehe foruten om kinesiske fødselskartet .. Så blir spennende å se hva det blir etterhvert .. Hadde skikkelg jente følelse første ukene men nå er jeg usikker:p

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg prøvde bare for moro, viste jente:p som alle andre myter hehe foruten om kinesiske fødselskartet .. Så blir spennende å se hva det blir etterhvert .. Hadde skikkelg jente følelse første ukene men nå er jeg usikker:p

Rart med de følelsene en får. Jeg har jo alltid hatt guttefølelse.. Men den siste uken har jeg hatt jentefølelse. Litt fordi jeg har vært så sikker på gutt.. Strikka masse i blått :p Handla inn litt gutte babytøy på salg osv... (før jeg ble gravid, som jeg tenkte jeg skulle gi til gaver, men det ligger her fortsatt..). Så da blir det helt sikkert jente :D Noe som hadde vært veldig koselig! Like koselig begge deler :)

Ikke natron, men plumbo-testen :P

Stemte :P Men denne må gjøres ute :P For stinker sånn :P
Denne "taes" rundt uke 20 eller noe :P

Men får prøve natron neste gang :P

Kanskje jeg må kjøpe Natron, å teste ;)
Jeg er igrunn ganske sikker på at det blir jente denne gangen også, men i natt drømte jeg at jeg fikk en gutt, og en jente..

Ikke natron, men plumbo-testen :p

Stemte :p Men denne må gjøres ute :p For stinker sånn :p
Denne "taes" rundt uke 20 eller noe :p

Men får prøve natron neste gang :p
Morro at det stemte da :P Men plumbo testen? Fungerer det på samme måte? :P

Rart med de følelsene en får. Jeg har jo alltid hatt guttefølelse.. Men den siste uken har jeg hatt jentefølelse. Litt fordi jeg har vært så sikker på gutt.. Strikka masse i blått :p Handla inn litt gutte babytøy på salg osv... (før jeg ble gravid, som jeg tenkte jeg skulle gi til gaver, men det ligger her fortsatt..). Så da blir det helt sikkert jente :D Noe som hadde vært veldig koselig! Like koselig begge deler :)
Ja, jeg fikk mammabox fra barnas hus og siden jeg ikke visste hva det ble tok de bare en box, å det ble gutteboxen så nå har jeg en søt guttebody her hjemme så hvis det viser seg å være gutt så passer jo det:p sambo tror det blir gutt så kanskje det er et "tegn" :p hehe

Ja, jeg fikk mammabox fra barnas hus og siden jeg ikke visste hva det ble tok de bare en box, å det ble gutteboxen så nå har jeg en søt guttebody her hjemme så hvis det viser seg å være gutt så passer jo det:p sambo tror det blir gutt så kanskje det er et "tegn" :p hehe

Da blir det spennende å se :) Hva annet fikk du i boksen? Jeg vil også ha :) Hvordan fikk du den?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

http://mammabox.no

Skrev mail adr min sånn at jeg fikk mail neste gang de åpner for nye bestillinger, da fikk jeg mail 1 time før de åpna så da huska jeg å gå inn akkurat når de åpna for bestilling å da rakk jeg det:D
Fikk kjempe fin body fra reflex, søt nuk smokk, en pakke med våt servietter, en posjons pose med babygrøt ( fra 6+ mnd så spiste den selv:p ) og et blad (tror det var elle) men det var fra mars så ikke så aktuelt i juni:p og reklame fra div steder:)

Back
Topp