Så glad på dine vegne at du har klart å bli gravid

Første gang jeg opplevde exu så hadde jeg en "merkelig" mens, som viste seg ikke å være mens da jeg tok en graviditetstest, så da hadde jeg brunaktig blødning fra dag 1, med noe smerter men de var ikke kjempevonde før det hadde gått en ukes tid, var inn og ut for å ta ultralyd, kunne verken finne noe i livmor eller eggleder men det var en del blod i buken, tok også hcg målinger som gikk litt opp og ned. Den dagen jeg ble operert så hadde jeg veldig smerter, skulle inn til kontroll på sykehuset denne dagen, og da kunne de se at det var noe i eggleder, ble operert noen timer etterpå.
Andre exu jeg opplevde i desember nå, hadde jeg ingen anelse på at noe var galt, ingen blødninger eller noe. Testet sent positivt eneste, 15dpo. Da jeg vart 4+6 så fikk jeg veldig smerter i magen, ikke på noe typisk side, tenke kanskje det var mageknipe så la med for å sove litt, da jeg våknet hadde smertene avtatt noe, men da jeg gikk på toalettet så hadde jeg begynt sånn smått å blø, siden jeg hadde opplevd en exu tidligere så valgte jeg å ringe sykehuset, og fikk komme inn på en sjekk med en gang, der de ikke kunne se noe i livmor, de sa jeg hadde litt blod i buken, de ville ha meg inne til observasjon og følge med hcgnivået, nivåene gikk nedover, og kroppen ordnet heldigvis opp selv denne gangen. Hadde tatt hcgmålinger på legekontoret 2 dager før jeg ble innlagt på sykehuset, og morgenen jeg ble innlagt, de målingene viste dobling, så jeg tror at de smertene jeg fikk senere på dagen var at det hadde løsnet fra eggleder og gått ut i buken, og kroppen ordnet opp selv, siden hcgnivået var på tur ned da jeg var på sykehuset.
Krysser fingrene for at det sitter på rett plass til oss begge