Noen som har opplevd noe det samme?

Jeg tror at ulike svangerskap kan type på ulike kjønn, men også om en har ny far kan det bli annerledes med samme kjønn. Med mine tre første var jeg kvalm før uke 12 (det var jenter)
Med gutten var jeg mer kvalm senere i svangeskapet og mye trøttere.
Nå er jeg kvalm før uke 12 igjen, men også med ømme nipler som jeg ikke har hatt før og mye trøtt. Men tipper på jente denne gangen ;)
Jeg har også ny mann og nye symptomer. De to første var jeg både trøtt og uggen, fikk svært uren hud med gutten og nydelig hud med jenta. Det var igrunn eneste symptomer. Denne gangen er jeg noe trøttere enn vanlig, kjenner knapt antydning til kvalme, men har ømme pupper. De første gangene fikk jeg ikke mage før i uke 20-25, nå er jeg 10 uker og har allerede behov for mammabukse og har større mage
 
Antagelig en jente.. men svangerskap er forskjellige så er ikke garantert.. min gutt var jeg ikke kvalm, var litt kvalm med jenten og nå med nr 3 vært veldig kvalm
 
Jeg har også ny mann og nye symptomer. De to første var jeg både trøtt og uggen, fikk svært uren hud med gutten og nydelig hud med jenta. Det var igrunn eneste symptomer. Denne gangen er jeg noe trøttere enn vanlig, kjenner knapt antydning til kvalme, men har ømme pupper. De første gangene fikk jeg ikke mage før i uke 20-25, nå er jeg 10 uker og har allerede behov for mammabukse og har større mage

Blir spennende å se hva som kommer da! Magen blir ofte større i senere svangerskap har jeg hørt. Jeg har ikke kjøpt mammabukser enda, men sliter veldig med vanlige bukser. Føler alt strammer på magen. I hele helgen har jeg vært på sofaen i en sommerkjole for å slippe press :hilarious:
 
Back
Topp