Ja, så nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal troHmm di sier jo at nr 3 er en luring.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, så nå vet jeg ikke lengre hva jeg skal troHmm di sier jo at nr 3 er en luring.
Jeg har også ny mann og nye symptomer. De to første var jeg både trøtt og uggen, fikk svært uren hud med gutten og nydelig hud med jenta. Det var igrunn eneste symptomer. Denne gangen er jeg noe trøttere enn vanlig, kjenner knapt antydning til kvalme, men har ømme pupper. De første gangene fikk jeg ikke mage før i uke 20-25, nå er jeg 10 uker og har allerede behov for mammabukse og har større mageJeg tror at ulike svangerskap kan type på ulike kjønn, men også om en har ny far kan det bli annerledes med samme kjønn. Med mine tre første var jeg kvalm før uke 12 (det var jenter)
Med gutten var jeg mer kvalm senere i svangeskapet og mye trøttere.
Nå er jeg kvalm før uke 12 igjen, men også med ømme nipler som jeg ikke har hatt før og mye trøtt. Men tipper på jente denne gangen
Jeg har også ny mann og nye symptomer. De to første var jeg både trøtt og uggen, fikk svært uren hud med gutten og nydelig hud med jenta. Det var igrunn eneste symptomer. Denne gangen er jeg noe trøttere enn vanlig, kjenner knapt antydning til kvalme, men har ømme pupper. De første gangene fikk jeg ikke mage før i uke 20-25, nå er jeg 10 uker og har allerede behov for mammabukse og har større mage