Noen som har opplevd noe det samme?

Mamsenoglillegutt123

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg har to gutter fra tidligere, og var aldri kvalm i de svangerskapene.. men nå er jeg veldig kvalm store deler av dagen :dead: Kan det være en lillesøster denne gangen tro? :dummy1: Er den noen som har erfaringer lik min? Er litt nysgjerrig :p
 
Lurer på det samme! Jeg har en gutt fra før, var nesten ikke kvalm! Nå har jeg vært kvalm døgnet rundt i flere uker!! Så veldig spent på om det er ei lita frøken☺️
 
Jeg har to kolleger som bestemt mener at jenter lager mer trøbbel i svangerskapet. Isåfall får jeg også jente. Jeg har gutt fra før uten noe tull i svangerskapet.
 
Jeg hadde hypermesis med nr 1 som er gutt.
Med nr 2 som er jente var jeg bare morgenkvalm og ellers stuptrøtt :p

Nå er jeg mer som nr 2 igjen. Bare evig takknemlig for hvert svangerskap jeg slipper hypermesis :)
 
Jeg var superkvalm med nr 1, som er jente :) fikk også et massivt utbrudd med kviser og uren hud. Er gravid nå, 6+0, og forløpelig ikke særlig kvalm. Har kanskje troen på gutt så langt:)
 
Jeg var SUPER kvalm sist svangerskap. Spydde som en gris fra uke 6-7 til langt forbi uke 20. Da var det gutt. Jeg hadde ett veldig tidlig høyt nivå av HCG den gangen.

Denne gangen har HCG en fin stigning men er generelt lavere. Er kvalm denne gangen og, men bare en brøkdel av slik det var sist
 
Jeg har mistet energien i alle svanherskapene med jentene. Dette startet likt som sist. Skikkelig uggen, trøtt og småkvalm fra den 7 uka til ca den 11-12. Sa til mannen min i går at det er i tvil i min sjel om at det er jente igjen:joyful:

Med den eneste gutten jeg har fikk jeg svangerskapsmigrene fra H*****..men det startet ikke før rundt oul og varte til uke 30 ca.
Thats it..

Så jeg tror på jente...
 
Jeg er i kjempe fin form, bare kjempe trøtt midt på dagen og sover tre rimer om jeg har muligheten til det. Med de to jentene mine kan jeg ikke huske å ha vært trøtt. Hadde mere fysiske plager og kjente på bekkenløsning fra kjempe tidlig. Til nu er formen helt anderledes og fin. Aldri vært kvalm, bare litt små uggen på ettermiddagen av og til.
 
De kvinnene jeg kjenner som har vært mest plaget av hyperemesis, har alle vært gravide med gutter. Jeg kjenner også flere som har hatt 2-3 svangerskap uten noe særlig kvalme og så fått et siste svangerskap med hyperemesis, hvor siste var samme kjønn som de 2-3 første. Jeg tror dermed det er null sammenheng.

Det er vel heller ikke, så vidt jeg har klart å finne, noe som helst forskning som støtter myten om at kvalme har noen sammenheng med fosterets skjønn.
 
Første var jente, var kvalm men mye energi og kjente ikke noe på trøttheten, Denne gangen er kvalmen verre og jeg er trøtt og sliten , og ul i går sa gutt :)
 
Har to gutter og ei jente.
Har vært kvalm med alle.

Hadde mer av andre plager med siste gutt, men det er sikkert alderen! Hehe
 
Jeg tror at ulike svangerskap kan type på ulike kjønn, men også om en har ny far kan det bli annerledes med samme kjønn. Med mine tre første var jeg kvalm før uke 12 (det var jenter)
Med gutten var jeg mer kvalm senere i svangeskapet og mye trøttere.
Nå er jeg kvalm før uke 12 igjen, men også med ømme nipler som jeg ikke har hatt før og mye trøtt. Men tipper på jente denne gangen ;)
 
Jeg har, i tillegg til ekstrem kvalme på morgen/formiddag, også utrolig ømme nipler :rolleyes: fikk ømme nipler før positiv test, og har ikke hatt det med noen av guttene.. hadde heller ikke den ekstreme kvalmen med noen av guttene:p Jeg har også lagt merke til at jeg muligens ikke er like trøtt denne gangen, som jeg var med guttene :rolleyes:
 
Jeg har to gutter fra tidligere, og var aldri kvalm i de svangerskapene.. men nå er jeg veldig kvalm store deler av dagen :dead: Kan det være en lillesøster denne gangen tro? :dummy1: Er den noen som har erfaringer lik min? Er litt nysgjerrig :p
Jeg har det men motsatt. To jenter fra før, nå sliter jeg med bekken og ekstrem kvalme. Det har ikke vært slik med jentene og lurer på om det kan være en gutt:wideyed:
 
Back
Topp