Jeg har to gutter fra tidligere, og var aldri kvalm i de svangerskapene.. men nå er jeg veldig kvalm store deler av dagen Kan det være en lillesøster denne gangen tro? Er den noen som har erfaringer lik min? Er litt nysgjerrig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det men motsatt. To jenter fra før, nå sliter jeg med bekken og ekstrem kvalme. Det har ikke vært slik med jentene og lurer på om det kan være en guttJeg har to gutter fra tidligere, og var aldri kvalm i de svangerskapene.. men nå er jeg veldig kvalm store deler av dagen Kan det være en lillesøster denne gangen tro? Er den noen som har erfaringer lik min? Er litt nysgjerrig
Kanskje du får gutt nå da, og jeg får jenteJeg har det men motsatt. To jenter fra før, nå sliter jeg med bekken og ekstrem kvalme. Det har ikke vært slik med jentene og lurer på om det kan være en gutt
Ja det hadde vært gøy jeg har en guttefølelse nåKanskje du får gutt nå da, og jeg får jente
Jeg har jentefølelse denne gangen, men det hadde jeg med gutt nr.2 ogsåJa det hadde vært gøy jeg har en guttefølelse nå
Hmm di sier jo at nr 3 er en luring.Jeg har jentefølelse denne gangen, men det hadde jeg med gutt nr.2 også