noen som har noen...

~Mummimamma~

Forumet er livet
VIP
fobier her??

selv er jeg livredd for edderkopper, blir kvalm og uvel bare jeg ser en..

edderkopper[:(][:(][:'(]
Og flyskrekk[:(]

Jeg synes også edderkopper er utrolig ekle. Er jeg alene må jeg jo kvitte meg med den selv, hvis det er andre tilstede må de fikse det.[&:] Vet det er teit, men kan ikke noe for det.

HATER edderkopper og andre ekle småkryp!
Liker ikke høyder, med å fly går helt fint.
Liker ikke å legge meg alene...

ORIGINAL: Tyte

Jeg synes også edderkopper er utrolig ekle. Er jeg alene må jeg jo kvitte meg med den selv, hvis det er andre tilstede må de fikse det.[&:] Vet det er teit, men kan ikke noe for det.

da setter jeg meg inn på et annet rom til noen kan komme å fjerne den...
ubrukelige insekter som absolutt ikke har noen funksjon her i verden[:'(]

Insekter
Gjenferd/ånder/spøkelser
lege
tannlege

*grøss*

Slanger[:o]

ORIGINAL: marianne

å få omgangsyken og slanger

ORIGINAL: astrone

edderkopper,FLÅTT og liker ikke å fly

æsj ja,har ikkke akkurat fobi mot dem kan fint ta de av katta, men er redd for at de skal gå løse å sette seg på lillegutt eller oss..[:'(]

ORIGINAL: Marthe og Carina

Små rom som beveger seg! (Heis..[8D]) Sånne heiser med glass i går HELT fint, men sånne tette takler jeg ikke.. Går heller rundt hele bygningen.
Tusenbein.. de er MYE eklere enn edderkopper!!
Har aldri flydd og kan ikke si det frister noe særlig[;)]

syns nå de er litt søte jeg da...  kan vi ikke gjøre en deal da..?  jeg kommer til deg å fjerner tusenbein og du kommer hit å fjerner edderkopper?

Jeg har edderkopp og slange fobi..så har jeg et snev av klaustrofobi

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Små rom som beveger seg! (Heis..[8D]) Sånne heiser med glass i går HELT fint, men sånne tette takler jeg ikke.. Går heller rundt hele bygningen.
Tusenbein.. de er MYE eklere enn edderkopper!!
Har aldri flydd og kan ikke si det frister noe særlig[;)]

syns nå de er litt søte jeg da...  kan vi ikke gjøre en deal da..?  jeg kommer til deg å fjerner tusenbein og du kommer hit å fjerner edderkopper?

GREIT! Selv om det er flere edderkopper enn tusenbein inni hus[;)] Liker ikke edderkopper heller, men klarer å knerte dem om jeg er aleine[8D]

jaja kan fjerne andre insekter også da vettu, edderkopper er det eneste som skremmer vannet av meg[:'(][:'(]

ORIGINAL: *Gitte87*

vått brød[:'(]
smuler i vasken spyr jeg av[&:]

værste jeg noen gang har opplevd var når jeg skulle ha boller med syltetøy[8|] kjente noe på fingeren å trudde det var syltetøy, men det var en VÅT smule[:(]

spydde resten av dagen[:-] er helt ekstremt egentlig[8D]

hahaha, iokke meningen å le altså, men den har jeg ikke hørt før!

Grøssssss....[&:] Nå kom jeg på noe jeg nesten hadde glemt....Jobbet som reiseleder i 3 år: hadde et langtidsoppdrag i Kroatia.Kofferten min hadde ligget oppe på klesskapet i 3 1/2 måned, og jeg skulle hjem på "ferie" i 3 uker dagen etter. Løftet ned kofferten og skulle pakke litt før middag med noen venner, åpnet den, og...grøss igjen....i hjørnet av kofferten lå det 20-30 egglignende saker. Fikk panikk og løp ut på balkongen og ristet den som en gal. Det kravlet og krøp av edderkopper. Fytti.... Måtte ha hjelp av en kamerat for å få fjernet det. Morgenen etter reiste jeg og kjøpte ny koffert.

Høydeskrekk...

Er livredd for kuer og hester[&:]

Edderkopper, spøkelser og høyder. Går fint og fly..

Edderkopper, høyder og liker ikke å fly[&:]

Back
Topp