fobier her??
selv er jeg livredd for edderkopper, blir kvalm og uvel bare jeg ser en..
selv er jeg livredd for edderkopper, blir kvalm og uvel bare jeg ser en..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tyte
Jeg synes også edderkopper er utrolig ekle. Er jeg alene må jeg jo kvitte meg med den selv, hvis det er andre tilstede må de fikse det.[&:] Vet det er teit, men kan ikke noe for det.
ORIGINAL: marianne
å få omgangsyken og slanger
ORIGINAL: astrone
edderkopper,FLÅTT og liker ikke å fly
ORIGINAL: Marthe og Carina
Små rom som beveger seg! (Heis..[8D]) Sånne heiser med glass i går HELT fint, men sånne tette takler jeg ikke.. Går heller rundt hele bygningen.
Tusenbein.. de er MYE eklere enn edderkopper!!
Har aldri flydd og kan ikke si det frister noe særlig[;)]
ORIGINAL: ~Ludviks mamma~
Små rom som beveger seg! (Heis..[8D]) Sånne heiser med glass i går HELT fint, men sånne tette takler jeg ikke.. Går heller rundt hele bygningen.
Tusenbein.. de er MYE eklere enn edderkopper!!
Har aldri flydd og kan ikke si det frister noe særlig[;)]
syns nå de er litt søte jeg da... kan vi ikke gjøre en deal da..? jeg kommer til deg å fjerner tusenbein og du kommer hit å fjerner edderkopper?
GREIT! Selv om det er flere edderkopper enn tusenbein inni hus[;)] Liker ikke edderkopper heller, men klarer å knerte dem om jeg er aleine[8D]
ORIGINAL: *Gitte87*
vått brød[:'(]
smuler i vasken spyr jeg av[&:]
værste jeg noen gang har opplevd var når jeg skulle ha boller med syltetøy[8|] kjente noe på fingeren å trudde det var syltetøy, men det var en VÅT smule[:(]
spydde resten av dagen[:-] er helt ekstremt egentlig[8D]