Noen som har mistanke om at det kan være tvillinger/flerlinger? :-)

Håper ikke det...har trilling søstre. Og tvillinger på mors side og siste mann var tvilling , men mistet tidlig .
 
Med førstemann mistenkte jeg aldri at det var to. Denne gangen lurer jeg litt på om det kan være en mulighet. Svangerskapet er veldig annerledes enn første gang, men det som virkelig er annerledes er murringer og strekkinger og stikkinger i livmor-området. Synes av og til det er veldig heftig aktivitet der nede! Kjennes ut som ting vokser i en sabla fart. Er det vanlig at det er mer sånne symptomer i svangerskap nummer 2? En annen ting er jo at jeg ser ut som jeg er 5 mnd gravid. Her er det nok for det meste bare luft, men den er ganske stor på morgenen også. Tidligere og mer kvalm og svimmel denne gangen.
 
Hvordan gikk det? Hvordan var Linda? Har hørt hun er litt brysk.

Det gikk såå fint, hadde bare 1, men herregud så deilig å høre hjertet slå og i tillegg fikk jeg ny nøyaktig termindato drn 22, to dager før jrg selv trodde!:)

Linda, haha, jeg tenkte også det første 5 minuttene, veldig brå, direkte og «mandig» men etterhvert som hun viste de forskjellige tingene på skjermen og fortalte om babyen så man at hun lyste opp og smilte med en genuin interesse! Veldig beroligende var hjn også, forsikret meg om at babyeb har det bra selvom jeg kaster opp og at jeg bare må holde ut så gir det seg som regel snart med kvalme osv også kommer gløden, hehehe:))
 
Dere som venter tvillinger å har hørt hjertelyd med doppler, hvordan høres di forskjellige ungene ut? Er det tydlig forskjell?
Sjekket med doppler selv, å er ganske sikker på at jeg fant TO forskjellige lyder, den ene veldig rask, den andre litt langsommere. Ingen av lydene var min:happy:
 
Vi satte inn 2 embryoer (IVF) og begge festet seg, men den ene ramlet ut i uke 7. Den var nok ikke liv laga. Veldig ekkelt å blø så mye, vi trodde begge røk, men det er en liten tøffing igjen der inne.
 
Dere som venter tvillinger å har hørt hjertelyd med doppler, hvordan høres di forskjellige ungene ut? Er det tydlig forskjell?
Sjekket med doppler selv, å er ganske sikker på at jeg fant TO forskjellige lyder, den ene veldig rask, den andre litt langsommere. Ingen av lydene var min:happy:
Har ikke dopler selv, men på kontroller så sjekker de nå begge.. jeg merker ikke selv forskjell, jeg hører bare dunkinga :) men for de som vet hva de holder på med, så hører de nå forskjell.. men ikke jeg :)
 
Back
Topp