Oi haha skrev akkurat over her, men jeg hadde 106000 samme dagen du hadde 45000, visste ikke at det kunne være då stor forskjell. Tenk om jeg har to da omg
Spennende da
Skal du på TUL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi haha skrev akkurat over her, men jeg hadde 106000 samme dagen du hadde 45000, visste ikke at det kunne være då stor forskjell. Tenk om jeg har to da omg
Spennende da
Skal du på TUL?
Anbefaler Aage Huseby på oslo city, veldig hyggelig!Tenkte stikke ned på oslo city i morgen, ta privat der, nå er jeg sykt spent
Anbefaler Aage Huseby på oslo city, veldig hyggelig!
Hvordan gikk det? Hvordan var Linda? Har hørt hun er litt brysk.Å takk men jeg valgte faktisk akkurat hun Linda ( var de to) pga at hun er dame egentlig hehe håper hun er flink og hyggelig også da!
Hvordan gikk det? Hvordan var Linda? Har hørt hun er litt brysk.
Var på tidlig ultralyd i går og fikk bekreftet at det er to hjerter som slår inni der [emoji7][emoji7] dobbel lykke!
Mistanken min stemte. Fikk tidlig en følelse av at det var to her. TUL viste 2 [emoji169][emoji169] her [emoji4].
Jeg var kun 10 fullgåtte uker på ultralyden, men legen sa han kaanskje trodde det var en gutt. Tar det med en klype saltNoen som har fått vite noe om kjønn enda?
Har ikke dopler selv, men på kontroller så sjekker de nå begge.. jeg merker ikke selv forskjell, jeg hører bare dunkinga men for de som vet hva de holder på med, så hører de nå forskjell.. men ikke jegDere som venter tvillinger å har hørt hjertelyd med doppler, hvordan høres di forskjellige ungene ut? Er det tydlig forskjell?
Sjekket med doppler selv, å er ganske sikker på at jeg fant TO forskjellige lyder, den ene veldig rask, den andre litt langsommere. Ingen av lydene var min