Noen som har mistanke om at det kan være tvillinger/flerlinger? :-)

Hadde vært moro, men har ikke noe følelse på det. Far er jo tvilling da, men hørt at det ofte hopper over en generasjon.

Faktisk like vanlig og få tvillinger når man er tvilling som at det hopper over ;)
 
Jeg har sett minilille og fått bekreftet at det bare er en, tenkte i begynnelsen at det kunne være to selvom det ikke er tvillinger i familien.

Men det var vel kanskje litt frykten som tok overhånd, at jeg var redd at jeg aldri hadde taklet det :rolleyes:
 
Vi har tvillinger på hver side av familien - og syns det hadde vært veldig kjekt! Men eg tørr ikkje si noe - men vi håper litt på det ❤️
 
Sjansen er der siden jeg har tvillingsøstre[emoji87] Meeeen uansett veldig liten sannsynlighet for det. Off da hadde jeg hatt 5 unger[emoji23]
 
Jeg tror ikke det, men hadde blitt veldig glad om det var det. Har ikke tvillinger på riktig side i familien, så sannsynligheten er lav. Men jeg har lyst på 4 barn og samboer har satt ned foten på 3. Nå venter vi nr 3, så hadde jo vært veldig gøy om det var nr 3 og 4 [emoji173]
 
Vi har ingen tvillinger i noen av våre familier. Men ferden til denne som er i magen nå har vært lang og tung, hadde væt fantastisk om det var to inni der, for jeg vet ikke om jeg orker denne berg og dalbanen flere ganger...
 
Er bare en her, det har jeg fått bekreftet to ganger :happy:
 
Jeg er tvilling eller tvillingsøsteren min ble dødfødt, men allikevel var det jo to. Har egentlig hørt det går i annet hvert ledd så tviler, men hadde vært litt stas med to[emoji4]
 
Var på tidlig ultralyd i går og fikk bekreftet at det er to hjerter som slår inni der [emoji7][emoji7] dobbel lykke!

Åå så gøy, heldige dere :Heartred
Gratulerer så masse :love7
 
Ut i fra HCG kan det nesten tyde på det :nailbiting:
21 dpo uke 5 4+6 = 4300
23 dpo uke 6 5+1 = 7700

Flere som har målt?

6+4 målte jeg 106000 og 6+6 målte jeg 132000 , var først når en her inne lurte på om jeg var sikker på at det bare var en at jeg tenkte på det. Hadde vært fint med to også :)
 
Jeg har målt :) men var litt lengre på vei. Men 6+1 hadde jeg 25.000 og 6+4 = 45.000 :) tror bare det er en da !

Oi haha skrev akkurat over her, men jeg hadde 106000 samme dagen du hadde 45000, visste ikke at det kunne være då stor forskjell. Tenk om jeg har to da omg :) :)
 
Back
Topp