Jeg fikk svar veldig raskt, fikk sendt inn prøven samme dag og svaret var inne på min side hos fürst allerede dagen etter! Det hadde jeg ikke forventet altså![]()
Tar nok litt lengre tid her, ikke særlig sentralt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk svar veldig raskt, fikk sendt inn prøven samme dag og svaret var inne på min side hos fürst allerede dagen etter! Det hadde jeg ikke forventet altså![]()
Tar nok litt lengre tid her, ikke særlig sentraltsist gang tok jeg blodprøve på tirsdag og fikk svar mandagen etter...
Ah, jeg hadde nesten forventet å vente nesten en ule selv. Det måtte jeg egentlig gjort om det ikke var forvdigotaliseringen
Blir spennende å se hva slags resultat du får!
Synes det hørtes helt ok ut, den skal jo ikke hoppe i været hele veien hellerFått svar fra prøven 6+4: ca 13400. Ble målt til 4051 5+4. Synes det hørtes ut som det var litt lite stigning, men legen mente det var ok så får satse på det.
Fått svar fra prøven 6+4: ca 13400. Ble målt til 4051 5+4. Synes det hørtes ut som det var litt lite stigning, men legen mente det var ok så får satse på det.
Se, fant denne!
Vis vedlegget 292601