Noen som har målt hcg i blod?

Jeg fikk svar veldig raskt, fikk sendt inn prøven samme dag og svaret var inne på min side hos fürst allerede dagen etter! Det hadde jeg ikke forventet altså :D

Tar nok litt lengre tid her, ikke særlig sentralt;) sist gang tok jeg blodprøve på tirsdag og fikk svar mandagen etter...
 
Tar nok litt lengre tid her, ikke særlig sentralt;) sist gang tok jeg blodprøve på tirsdag og fikk svar mandagen etter...

Ah, jeg hadde nesten forventet å vente nesten en ule selv. Det måtte jeg egentlig gjort om det ikke var forvdigotaliseringen :)
Blir spennende å se hva slags resultat du får!
 
Ah, jeg hadde nesten forventet å vente nesten en ule selv. Det måtte jeg egentlig gjort om det ikke var forvdigotaliseringen :)
Blir spennende å se hva slags resultat du får!

Ja er veldig spent selv! Skal ta hver tirsdag nå i noen uker framover så blir spennende å se:)
 
Fått svar fra prøven 6+4: ca 13400. Ble målt til 4051 5+4. Synes det hørtes ut som det var litt lite stigning, men legen mente det var ok så får satse på det.
 
Fått svar fra prøven 6+4: ca 13400. Ble målt til 4051 5+4. Synes det hørtes ut som det var litt lite stigning, men legen mente det var ok så får satse på det.
Synes det hørtes helt ok ut, den skal jo ikke hoppe i været hele veien heller :p
 
Fått svar fra prøven 6+4: ca 13400. Ble målt til 4051 5+4. Synes det hørtes ut som det var litt lite stigning, men legen mente det var ok så får satse på det.

Det høres jo fint ut!
Det er vel også slik at doblingstiden stiger jo lager ut i svangerskapet! Og etter å ha regnet på tallene dine har du en doblingstid på 83,44 timer. HCG har økt med nesten 231% på 6 dager. Det er jo helt innenfor referanseområdet og ikke noe å bekymre seg over. :)
 
Back
Topp