Noen som har målt hcg i blod?

Tigerbaby

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
For morroskyld, når målte du og hva var verdiene?

5+4 hadde jeg 6700
5+5 hadde jeg 7700
6+1 var 15 000

De første to testene mente de først at stigningen var dårlig, men når de tok den siste så var plutselig alt greit likevel :hilarious:
 
Må vi ta slike prøver?
Min var 16 når jeg var 11dp og 260 når jeg var 4+1
Tok ikke flere målinger. .)
 
Mandag for en uke siden var min på 15000 to dager etterpå var den på 22000 men veldig usikker hvor langt jeg er på vei :dead: skal på ultralyd i morgen så da får jeg vite :D;)
 
Må vi ta slike prøver?
Min var 16 når jeg var 11dp og 260 når jeg var 4+1
Tok ikke flere målinger. .)
Neida, er ikke standard altså, tenkte bare det var morsomt å se litt variasjoner innad i gjengen vår

Mandag for en uke siden var min på 15000 to dager etterpå var den på 22000 men veldig usikker hvor langt jeg er på vei :dead: skal på ultralyd i morgen så da får jeg vite :D;)
Ooh, blir spennende, da må du oppdatere oss! Jeg skal også på ultralyd imorgen, men her er det ingen usikkerhet om svangerskapslengde da siden det er ivf :p
 
Neida, er ikke standard altså, tenkte bare det var morsomt å se litt variasjoner innad i gjengen vår


Ooh, blir spennende, da må du oppdatere oss! Jeg skal også på ultralyd imorgen, men her er det ingen usikkerhet om svangerskapslengde da siden det er ivf :p
Det skal jeg gjøre ;) Kjenner jeg er veldig spent!
 
4+3 HCG på 14
5+1 HCG på 176

Mulig jeg egentlig har kommet et par dager kortere, men synes uansett HCG er ganske lavt :confused:
 
4+3 HCG på 14
5+1 HCG på 176

Mulig jeg egentlig har kommet et par dager kortere, men synes uansett HCG er ganske lavt :confused:
Hmm, mye mulig! Har legen sagt noe om det?
 
Legen sa bare at økningen var fin, at jeg produserer HCG produksjonen sent bare. Skal på UL i slutten av neste uke så får vell svar da :)
Mye mulig, her fikk de totalt panikk over mine nivåer og stod klar til å operere meg på mandag, men det måtte de bare stoppe, for liv var det! :hilarious:
 
Mye mulig, her fikk de totalt panikk over mine nivåer og stod klar til å operere meg på mandag, men det måtte de bare stoppe, for liv var det! :hilarious:
Oi! Synes det var litt rart at de målte to dager på rad hos deg?

Nivået hadde doblet seg fire ganger på fire dager hos meg. Det er hvordan det stiger legen min var med opptatt av. Det kan kanskje også være at egget gikk i dvale etter eggløsning som noen snakker om :happy090
 
Oi! Synes det var litt rart at de målte to dager på rad hos deg?

Nivået hadde doblet seg fire ganger på fire dager hos meg. Det er hvordan det stiger legen min var med opptatt av. Det kan kanskje også være at egget gikk i dvale etter eggløsning som noen snakker om :happy090
Det var fordi jeg blødde så sykt og jeg ba dem bare gjøre det for at jeg skulle kunne få et svar fort. Sank det så kunne jeg jo slutte på medisiner og være ferdig med dette.. :p
 
Jeg har målt men ikke fått svar, pga trøbbel i tidligere svangerskap.
Regner med å få svar denne uken, krysser fingre for at det har steget bra mellom målingene!
 
Back
Topp