Noen som har lyst å være....

trinebeth

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Er det noen som har lyst å være tilgangsansvarlig for skjult?

Den får adgang til vip og er ansvarlig for at brukerne har fylt kravene for å komme inn på skjult. Det skal sendes pm til denne personen om ønske og komme inn på skjult.

Vi må også ha ett navn på skjult fint om dere kommer med forslag :)
 
Oktoberbabyene 2015, oktoberdrøm, oktobermammaene, eller noe i den duren.
 
Det spiller absolutt ingen rolle for meg hva vi kaller forumet så lenger vi får det på plass så vi må gjerne bruke et av de forslagene. :) Men jeg syntes ikke vi skal være nødt til å vente til resten er kommet inn. Som jeg skrev i den forrige tråden så tviler jeg på at det er noe som blir lei seg fordi de ikke fikk være med å gi navn på gruppen. Om det skulle dukke opp noen som er lei seg så kan vi vel bare bytte da?
 
Fine forslag, Trinebeth! Samme for meg egentlig, likte alle forslagene :)

Autumnbabies! laughing7
 
Det spiller absolutt ingen rolle for meg hva vi kaller forumet så lenger vi får det på plass så vi må gjerne bruke et av de forslagene. :) Men jeg syntes ikke vi skal være nødt til å vente til resten er kommet inn. Som jeg skrev i den forrige tråden så tviler jeg på at det er noe som blir lei seg fordi de ikke fikk være med å gi navn på gruppen. Om det skulle dukke opp noen som er lei seg så kan vi vel bare bytte da?
Helt greit.
 
Ikke nøye for meg heller hva som blir navnet ☺
 
Kommer bare med forslag :)oktoberskatten/oktoberskattene/oktoberskatten2015 ?
 
Satser vi på å få forumet opp i kveld forresten? :)
 
Back
Topp