Lillejordbær
Flørter med forumet
Hei! Er det noen som har kjent spark? Jeg er andregangs og er 13+3, lurer på om jeg kjenner noe smått eller om det er tarmene mine. Med første kunne jeg ikke kjenne noe før uke 17
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat samme her, menbinbiller meg jeg kjenner det noen ganger. Hadde morkaka bak sist, men kjente ikke noe før uke 21 eller deromkring. Eller jeg skjønte i hvert fall ikke at det var det jeg evt hadde kjentEr så mange rare følelser der inne, og det har det vært en stund, så neimen om jeg vet hva som er baby og hva som er andre ting!
Har morkaken foran.
Morkake foran her også, kjenner innimellom.. men det er jaggu ikke mye!Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
Spennende!! Hadde vært gøy å kjenne noe, men her skjer det lite. 19 uker i dag..Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…
Hjelpes uke 19 , nesten to uker foran meg plutselig?Spennende!! Hadde vært gøy å kjenne noe, men her skjer det lite. 19 uker i dag..
Heldig!Har dere veldig stille babyer, eller er det bare min som er spinnvill? På den halvtimen jeg var på ultralyd i går, lå mini i seteleie, hodeleie, tverrleie og «stupe-kråke-leie». Ansiktet mot min mage, ansiktet mot ryggen. Rett som en strek, beina over hodet osv… Fri flyt i bevegelse der altså. Jeg har morkake foran, men kjenner spark overalt. Har morkaken foran, så litt overrasket, men det er uten tvil babyen jeg kjenner romstere villt inni der. Sover også i lange perioder, men innimellom er det full fest…