Noen som har hatt en sterk følelse av kjønn på baby, og så viser det seg å stemme?

Jeg har brukt å drømme hva det er og det har pleid å stemme :p
Magefølelsen er for lettpåvirkelig. Tror det er jente denne gangen da

Har også drømt ting før som har vist seg å stemme. I 2012 våknet jeg av at en jordmor stod ved sengekanten min (trodde jeg var våken på mitt eget rom) og så jeg hadde født gutten hun holdt i armene om natta. Sa at hun måtte ha tatt feil siden jeg ikke hadde barn, men hun insisterte. Plutselig kom "minnet" tilbake til meg og husket at jeg visstnok hadde en komplisert fødsel om natte og så at morkaken lå på gulvet... 2 år senere fikk jeg min første sønn født på natta med akutt KS og med komplikasjoner (blødning).

Har hatt en mer vanlig drøm for et år siden, før jeg ble gravid denne gangen, om at jeg fikk en jente som var født litt prematurt. Så får se om dette stemmer da!

Jeg tror jente.. siden svangerskapet er så likt som med frøkna. Men, jeg vet ikke helt. Vingler litt og. Tantebarnet mitt ønsker seg veldig en gutt sa han idag.:Heartblue

Sist var jeg bombesikker på at det var gutt , og det stemte. Denne gangen har jeg ikke vært like sikker, men har lyst på en gutt til, så håpet på det, men gynekologen som tok ultralyd i dag tror det er jente. Hun sa hun ikke har sikker da, men at det kunne se slik ut

Har gitt fra før, og dette svangerskapet har bestått av nye mer kvalme og oppkast og dårlig form enn sist. Derfor tror jeg det er jente.
Men ser at det nok ikke har noe å si ;)

Jeg tror jente. Og i morgen finner vi det ut på OUL :hello2

Jeg er ganske sikker på at det et jente! Har også drømt at jeg har født en jente, og det stemmer med kinesisk fødselskart :Heartpink Om det viser seg på ul at det er en gutt, så må jeg nok bruke litt tid på å omstille hodet mitt :hilarious:

Det ser ut til at det er jente--det så vi på OUL i dag :happy093

Kinesisk fødselskart har altså ikke stemt på noen av mine barn.
Men hvor dårlig jeg er, eller ikke, i svangerskapet har vært en fin pekepinn har jeg funnet ut :happy090
Gutt=god form. Jente = måneder med kvalme og en del oppkast. :wacky:

Det ser ut til at det er jente--det så vi på OUL i dag :happy093

Kinesisk fødselskart har altså ikke stemt på noen av mine barn.
Men hvor dårlig jeg er, eller ikke, i svangerskapet har vært en fin pekepinn har jeg funnet ut :happy090
Gutt=god form. Jente = måneder med kvalme og en del oppkast. :wacky:

Privat jordmor var ganske sikker på gutt i uke 13, og da jeg nevnte dette for min kommunale jordmor noen uker seinere sa hun at med min gode form og mangel på kvalme kunne sikkert det stemme, så det er vel typisk at det er forskjell ja.

Jeg hadde Hypermesis med min gutt født i 2018 og er i mye bedre form med jenta som jeg nå venter! Har vært lite kvalm i forhold:Heartpink det knuser alle myter:woot:

Back
Topp