Noen som har hatt en sterk følelse av kjønn på baby, og så viser det seg å stemme?

Met41

Andre møte med forumet
Jeg er helt sikker på at jeg bærer på en liten gutt, har hatt det hele tiden (11+2 om noen lurer). Vi vet ikke kjønnet enda, skal bli så spennende å se hva det blir! :Heartred Dere som har barn fra før eller vet kjønnet allerede, hadde dere en sterk følelse av hva det var og så viste det seg å stemme? :p
 
Jeg var sikker på at forrige var gutt, følte det skikkelig sterkt liksom, men det var jente. Denne gangen tror jeg det er gutt, men har ikke no følelser til det egentlig.
 
Hadde rett på de to guttene jeg har, følte det var gutt. Nå føler jeg jente, så får se om det stemmer. Mannen tror det er gutt da...
 
Jeg var sikker på at forrige var gutt, følte det skikkelig sterkt liksom, men det var jente. Denne gangen tror jeg det er gutt, men har ikke no følelser til det egentlig.
Hmm, kanskje det blir samme her:) Blir jo så glad uansett hva det er selvfølgelig, men det er ganske undelig å ha så stekt følelse av noe!
 
Hadde rett på de to guttene jeg har, følte det var gutt. Nå føler jeg jente, så får se om det stemmer. Mannen tror det er gutt da...
Spennende! Da kan det jo hende du har rett denne gangen også :) Trodde mannen din at guttene deres var gutter da?
 
Spennende! Da kan det jo hende du har rett denne gangen også :) Trodde mannen din at guttene deres var gutter da?

Tror ikke han hadde noen formening om det da. Nå siden vi allerede har 2 gutter tenker han vel at vi bare kan få gutter, haha.
 
Jeg har brukt å drømme hva det er og det har pleid å stemme :p
Magefølelsen er for lettpåvirkelig. Tror det er jente denne gangen da
 
Veldig jentefølelse på første, og det stemte :) Svangerskap nr. 2 var helt ulikt det første, så da var jeg helt sikker på at det var gutt. Men var jente det og!

Denne gangen er jeg sikker på jente igjen, og tidlig ultralyd viste jente, men vi får vente og se :)
 
Jeg var bombe sikker på at min første var jente. Hadde navnet klart! Men jada. Så neida;) Det var en gutt gitt. Med nr 2 hadde jeg ingen følelse oå kjønn. Med nr 3 nå har jeg hatt jente følelse igjen hele veien! Organrettet UL mener jente da...
 
Har variert litt på hva jeg tror det er. Har aldri vært så ubesluttsom som etter jeg ble gravid. Hah!
Har vekslet mellom gutt og jente - i dag føler jeg det er gutt. Har hatt to drømmer, en hvor jeg får tvillinger: to gutter, og en drøm hvor det blir jente. Drømte like før jul at jeg ble gravid og spøkte til gubben om at jeg var sanndrømt. Tre måneder etter på så var jeg jo gravid da!

Mamma sier hu har bestemt det blir jente - og mødre pleier jo og ha rett har jeg lært etter hvert som jeg ble voksen, he he. Får se om det stemmer til fredag :-D
 
Med første var vi 100% sikre begge to på at det var gutt. Sjekket aldri men sa det til alle og hadde bare guttenavn. Var en gutt:)
Med nr.2 var vi litt mer usikre, sjekket aldri da heller men var ganske overbeviste om en gutt til. Og det stemte:)
Nå har jeg ingen følelse på det.
 
Forrige gang trodde jeg jente helt til uke 9. Da snudde der plutselig og jeg "visste" at det var gutt. OUL kunne ikke finne kjønn for det lå så gjemt. Fikk etter hvert ekstra ul pga blindtarmoperasjon og da viste det gutt. Så det stemte.
Denne gangen har vært motsatt. Har lenge hatt guttefølelse. Nå etter uke 9 har jeg begynt å vingle litt så jeg er spent å se :happy:
 
Jeg klarer ikke bestemme meg for hvilken følelse jeg har egentlig.. Men når vi var på ul på tirsdag så klarer jeg bare å tenke gutt når jeg ser på bildene:Heartred har ei jente fra før:Heartred
 
Har variert litt på hva jeg tror det er. Har aldri vært så ubesluttsom som etter jeg ble gravid. Hah!
Har vekslet mellom gutt og jente - i dag føler jeg det er gutt. Har hatt to drømmer, en hvor jeg får tvillinger: to gutter, og en drøm hvor det blir jente. Drømte like før jul at jeg ble gravid og spøkte til gubben om at jeg var sanndrømt. Tre måneder etter på så var jeg jo gravid da!

Mamma sier hu har bestemt det blir jente - og mødre pleier jo og ha rett har jeg lært etter hvert som jeg ble voksen, he he. Får se om det stemmer til fredag :-D

Denne mammaen vet best. Svigermor og mamma trodde begge jente - men her ligger det en liten gutt og spreller i magen <3
 
I denne artikkelen står det: "Vi har vel alle forsøkt å kjenne på hva magefølelsen sier om kjønn. Personlig var jeg helt overbevist om at førstemann var gutt og andre jente – og jeg tok feil begge gangene! Skal du først gjette, er sjansene større for at du får rett om du tipper gutt – men bare med et par prosent. Kanskje blir det enklere om du får hjelp av noen myter og kjerringråd?" :p

Min magefølelse har brukt å stemme :)
 
I denne artikkelen står det: "Vi har vel alle forsøkt å kjenne på hva magefølelsen sier om kjønn. Personlig var jeg helt overbevist om at førstemann var gutt og andre jente – og jeg tok feil begge gangene! Skal du først gjette, er sjansene større for at du får rett om du tipper gutt – men bare med et par prosent. Kanskje blir det enklere om du får hjelp av noen myter og kjerringråd?" :p

Min magefølelse har brukt å stemme :)
Herlig! Takk :joyful: Jeg sjekket også det kinesiske fødselskartet, der står det også gutt. Skal bli spennende å se hva det blir!
 
Har en sterk følelse på at det er en gutt! Har ingen barn fra før, men har en følelse av at jeg bare kommer til å føde guttebarn (om det blir fler i fremtiden) :laughing002 Blir spennende å se når man skal på OUL om 5 uker!
 
Har en sterk følelse på at det er en gutt! Har ingen barn fra før, men har en følelse av at jeg bare kommer til å føde guttebarn (om det blir fler i fremtiden) :laughing002 Blir spennende å se når man skal på OUL om 5 uker!
Jeg fikk vite i går at vi får jente! Så jeg tok helt feil.. haha. Men ble veldig glad da! :Heartpink
 
Back
Topp