Jeg er bare nysgjerrig på om det er noen som har fått det? Og hva var grunnen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor er du i prossessen?Det lurer jeg også på! Er så redd for å få avslag pga vekt....
Skal sende inn henvisning neste uke, og med mindre jeg gjør kosmetiske grep i løpet av den neste uka ligger jeg laaaangt over BMI-grensa.Hvor er du i prossessen?
Fikk du beskjed om det på forsamtale?Jeg fikk ikke avslag men beskjed om å starte en vektnedgang - fysisk aktivitet og riktig kosthold.
Vi sa nei takk til ivf av andre grunner da men får oppfølging i Porsgrunn fordetom pga habituell abort.
Ønsker dere ikke å forsøke med ivf? Synd med habituell abort - oppfølgning.Jeg fikk ikke avslag men beskjed om å starte en vektnedgang - fysisk aktivitet og riktig kosthold.
Vi sa nei takk til ivf av andre grunner da men får oppfølging i Porsgrunn fordetom pga habituell abort.
Er det offentlig du søker? Har inntrykk av at private ikke bryr seg så mye om vekta..Det lurer jeg også på! Er så redd for å få avslag pga vekt....
Ja, vi søker offentlig. Har ikke penger til å gå privat nå.Er det offentlig du søker? Har inntrykk av at private ikke bryr seg så mye om vekta..
Har du sjekket bmi grensa for sykehus/klinikken din ? Nei er fryktelig dyrt å gå privat..Ja, vi søker offentlig. Har ikke penger til å gå privat nå.
Blir nok henvist til Riksen, der er grensa 33. Det er ikke voldsomt langt unna, 12-13 kg, men likevel såpass mye at det er litt jobb å komme dit.Har du sjekket bmi grensa for sykehus/klinikken din ? Nei er fryktelig dyrt å gå privat..
Japp fikk brosjyre med hjem og tilbud om oppfølging vi crypho-appen. Jeg tar det i samarbeid med fastlegen istedenfor da vi er fler i hus med samme behov og litt ulike allergier og sånnFikk du beskjed om det på forsamtale?
Nei, det var liksom ikke planen at jeg skulle bli halvveis infertil pga en infeksjon fra sykehuset.. så da ble det heller «skjer det så skjer det» - men vi blir fulgt opp av de nå daØnsker dere ikke å forsøke med ivf? Synd med habituell abort - oppfølgning.
Akkuratt! Jeg tror du klarer det! Har du en diagnose? Hørt mange har god nytte av metformin. Men tror det er for de med pcosBlir nok henvist til Riksen, der er grensa 33. Det er ikke voldsomt langt unna, 12-13 kg, men likevel såpass mye at det er litt jobb å komme dit.
Oj sann. Ikke bra hva slags oppfølgning får dere nå da ?Nei, det var liksom ikke planen at jeg skulle bli halvveis infertil pga en infeksjon fra sykehuset.. så da ble det heller «skjer det så skjer det» - men vi blir fulgt opp av de nå da
Nei, men tenkte å høre hva gyn mener. Jeg tror ikke jeg har det selv egentlig, har ingen «klassiske» tegn. Jeg er «bare» overvektig, også får jeg noen grusomt vonde kviser langs kjeven. Har ikke masse cyster, unormal hårvekst eller veldig langt sykluser.Akkuratt! Jeg tror du klarer det! Har du en diagnose? Hørt mange har god nytte av metformin. Men tror det er for de med pcos
Akkuratt. Jeg vet jo ikke om man må fylle alle kriterier for å ha den diagnosen heller da. Men med finere vær og joggeturer er det mye som kan skje på den ventetidenNei, men tenkte å høre hva gyn mener. Jeg tror ikke jeg har det selv egentlig, har ingen «klassiske» tegn. Jeg er «bare» overvektig, også får jeg noen grusomt vonde kviser langs kjeven. Har ikke masse cyster, unormal hårvekst eller veldig langt sykluser.
Støttemedikamenter og ul-erOj sann. Ikke bra hva slags oppfølgning får dere nå da ?