Noen som har fått avslag på Ivf behandling ?

Jeg fikk all oppfølging på klinikken, og brukte volvat til alt det andre . Tenker det blir samme måte denne gang. MEN supert å høre at du er fornøyd med fastlegen og har hatt støtte der :angelic:

Jeg også håper det blir lite fastlege, for aner ikke hvem fyren er. Bare tenker at han kan umulig være verre enn hun gamle..

Jeg byttet fastlege pga hun var en sur megge. Aldri vært der for annet enn ny p-pille resept og hostesaft, så var ikke så veldig farlig. Omtrent ingen ledige fastleger i området, så fant en ledig på legesenteret rett nedi veien. Han sluttet før jeg rakk å gå dit, så har nå fått ny. Han nye har visst skrevet avhandling om afrikanske barn, så satser på han liker barn:joyful: Var nedom for en sykemelding i forbindelse med influensa her tidligere i år, kom til en svensk vikarlege, med snusbokser liggende på pulten. Jeg vurderte om jeg kunne spørre om leg, for å se om han i det hele tatt var myndig :hilarious: Glad partysvensken ikke skulle kikke andre steder enn i øret og halsen:joyful: Står på venteliste hos mannens lege da, de har hatt samme lege i alle år:happy:

Haha... Unnskyld for at jeg ler, men det er jo virkelig tilfeldig utvalg av leger ja. :p Godt du står på venteliste til en annen. :)

Haha... Unnskyld for at jeg ler, men det er jo virkelig tilfeldig utvalg av leger ja. :p Godt du står på venteliste til en annen. :)

Det er veldig lov å le, jeg ler selv:joyful: Sjelden jeg hos fastlege da, men er litt kjipt å ha dustete fastlege når får barn.. Vil nok få mye oppfølging på sykehuset pga egen sykdom, så satser på at det blir lite fastlege i forbindelse med svangerskap.

Det er veldig lov å le, jeg ler selv:joyful: Sjelden jeg hos fastlege da, men er litt kjipt å ha dustete fastlege når får barn.. Vil nok få mye oppfølging på sykehuset pga egen sykdom, så satser på at det blir lite fastlege i forbindelse med svangerskap.

Jeg synes det er veldig kjekt med god fastlege til assistert befruktning og svangerskap, samt at barna du får automatisk får din fastlege. :)

Jeg synes det er veldig kjekt med god fastlege til assistert befruktning og svangerskap, samt at barna du får automatisk får din fastlege. :)

Må visst få meg en hoste så jeg får tatt en tur til han nye legen:joyful: Ventelisten til den andre legen er jo lang som bare juling..

Må visst få meg en hoste så jeg får tatt en tur til han nye legen:joyful: Ventelisten til den andre legen er jo lang som bare juling..

Kjedelig med lang venteliste. Vanskelig å si hvor raskt man får plass, avhengig av hvor mange eldre eller døende pasienter han har og eventuelt hvor mange som flytter.

Back
Topp