Noen som har erfaring med troll bedside crib og leandervuggen?

Har aldri brukt en bedside crib, og vi kunne heller ikke hatt det. Lillegutt var så urolig at han havna på tvers i senga si allerede når han var 3 uker:confused:
 
Åltså hele min mening med det første innlegget var at som førstegangsgravid har man tendens til å kjøpe veldig mye rart man syns virker kjekt. Også kommer ungen ut også viser det seg at det ikke var noe poeng likevell. Jeg har samsovet med alle mine til de har vært 3mnd, og etter 3mnd har man ikke mye bruk for en sånn seng. Mitt tips var på bakgrunn av egne erfaringer, ikke ment som dritt. ofte kan det lønne seg å vente å se til babyen faktiskt er her og se om man har behov for det eller ikke.
Å om du bare hadde skreve det på denne måten med engang så hadde alle vært fornøyd å tråden hadde fortsatt som den skulle.. :)
Kan si jeg er tildels enig i dette her. Men om hun har pengene til dette her så gjør hun det :)
 
Helt enig. Hadde du begynt med noe sånt , så hadde ting vært så mye enklere for både deg og andre. Men uansett, selvom man er førstegangs , så klarer man å bruke hue! Og visse ting vil man ha nytt, og koster det litt, så javel.. Men det er opptil enhver hvor mye penger vi vil bruke ! Du gjør det på din måte , andre gjør det på sin.
 
Er ikke alle som føler det sånn! Spørs jo hvor mye penger man har. Jeg har mye brukt jeg.. Men visse ting vil jeg ha helt nytt.. Hadde du skrevet feks at du av egen erfaring har angret på å ha brukt så mye penger , og det du skriver nå på en hyggelig måte , så kunne det her vært en hyggelig tråd. Jeg er ikke her for å krangle jeg, men for å få nytt bekjentskap, men jeg sier ifra når jeg syns ting går litt over grensa.
 
Jøssenavn.. Dette var en tråd i fyr og flamme ;)
Jaja..
Jeg har nå lest at Gulliver sprinkelseng fra Ikea er kåret til best i test - tro det eller ei MEN den kan ikke brukes på samme måte som trolls bedside crib for det!

Det er jo kort og godt fordi man aldri skal montere noe halvferdig og anvende det på en annen måte en angitt og i hvertfall IKKE når det er en nyfødt baby som skal ligge i en halvmontert seng! Hadde jeg besøkt noen og sett at soveplassen til babyen var i en halv seng hadde jeg reagert og i verste fall meldt til barnevernet - satt på spissen.

Jeg vurderer selv bedside crib fordi jeg regner med å amme (denne gangen også) og synes den virker kjekk og lettvinn. :)
Synes ikke den er oppsiktsvekkende dyr heller og hva så?
Om man tar noenlunde vare på tingene sine så får man helt sikkert solgt den videre. ;)
 
Dere hormonelle jenter tåler ufattelig lite

Du burde heller gå inn i deg selv og tenke over hva du faktisk svarer på... På gjentatte tråder og innlegg av andre så klarer du å lage kvalme... Kanskje vi snakker hormontroll eller bvtroll her nå??

Tilbake til TS:)
Jeg er ANDREGANGS og ønsker svært gjerne Troll bedside crib. Vi har vanlig sprinkelseng som vi kan ta av den ene siden, men den er så stor. Tar mye plass i rommet og jeg må krype i fotenden for å komme ut av senga. Litt slitsomt. Dessuten så kan denne Bedside crib brukes i mange år som en sofa på barnerommet. Har kun hørt masse positivt:) Har man råd og ønsker senga så løp å kjøp;)
 
Åltså hele min mening med det første innlegget var at som førstegangsgravid har man tendens til å kjøpe veldig mye rart man syns virker kjekt. Også kommer ungen ut også viser det seg at det ikke var noe poeng likevell. Jeg har samsovet med alle mine til de har vært 3mnd, og etter 3mnd har man ikke mye bruk for en sånn seng. Mitt tips var på bakgrunn av egne erfaringer, ikke ment som dritt. ofte kan det lønne seg å vente å se til babyen faktiskt er her og se om man har behov for det eller ikke.
Faktisk veldig enig i poenge ditt. Og jeg syntes det er helt greit å opplyse førstegangsfødene om at det finnes billigere og vel så bra alternativer der ute. Men noen er vel redd for å bli sett p åsom "fattig og udugelige" om man handler på ikea...... Vi som har flere år på baken i mammarollen vet heldigvis bedre! sikkerhet, lykke og kjærlighet kan ikke måles i kroner og øre, ei heller fine og fancy vogner, vugger og senger!

By the way, du som het FruNupp før ikke sant? Har savnet deg jeg!
 
Det blir litt for dumt .. For selvom dere har "flere år på baken i mammarollen" som du så fint sa, så betyr ikke det at vi er helt uvitende. Og selvom jeg velger å ikke handle på IKEA , så betyr ikke det at jeg er redd for å bli sett på som fattig og udugelig, for IKEA er ikke akkurat den billigste butikken jeg vet om, men JEG syns ikke kvaliteten der er bra :p Jeg har arva masse , men allikevel velger jeg å kjøpe visse ting helt nytt :) Det er opp til enhver ! ;) Men nå har andre latt det her ligge , så da kan vel dere kanskje ta den praten deres via innboksen i stede? :)
 
Nå må dere slappe av litt damer. Hvorfor rakke sånn ned på hverandre :s
Syns IKEA har mye bra jeg, men folk kan vel få kjøpe hva dem vil? :)
Vi er vel her for å dele erfaringer, men handler om hvordan man sier ting rett og slett.
 
Det er nettopp det. Det handler om hvordan man ordlegger seg! :) men syns den tråden her har fått gjennomgå nok, så håper at hun nå kan heller få svar på det hun faktisk lurer på enn all den kranglinga :p
 
Det er nettopp det. Det handler om hvordan man ordlegger seg! :) men syns den tråden her har fått gjennomgå nok, så håper at hun nå kan heller få svar på det hun faktisk lurer på enn all den kranglinga :p

Haha.. Ender vel opp med å kjøpe senga bare på trass nå ;) Hehe.. :)
 
Jeg har fått en bedside crip av svigerinna mi og hun sa at hun forstod ikke hvordan hun klarte seg uten med det første barnet. Man får samsovet, men babyen ligger trygt og mor har bedre plass i senga. Hørt bare bra ting om den. Også lunere for babyen:))
 
Back
Topp