Noen som har erfaring med troll bedside crib og leandervuggen?

En tråd i 'Svangerskap og fødsel' startet av Bruker49ma, 11 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillemirakel Glad i forumet

Vi har vel egentlig bestemt oss for seng og vugge nå, men jeg lurer på om dere har noen erfaringer med dem? Jeg har vært å sett på begge to, og jeg vet at det er grei pris på dem, men jeg mener solidmessig? Er de noe å anbefale?

Gutteskatt ventes 31.08.13 <3

2. Nuppa Guest

3. Lillemirakel Glad i forumet

Det var ikke det jeg spurte om ;)

• Liker Liker x 2
  4. JustAnotherOne Glad i forumet

Jeg har vurdert sånn bedside crib jeg også! Har jo dessverre ikke no erfaring med den , men jeg syns den ser veldig kjekk ut! Jeg ville ikke bruke en fra IKEA ihvertfall ..

• Liker Liker x 1
  5. Lillemirakel Glad i forumet

Må ha noe med rett kvalitet, og dessuten er det lavere høyde på bedside crib slik at den KAN stå vedsiden av sengen og den er mye lunere for et nyfødt barn enn det en svær sprinkelseng er <3 I starten så skal babyen faktisk ligge lunt, da sover den bedre også :) når babyen blir eldre, så blir det sprinkelseng av kvalitet :)

6. Nuppa Guest

.

• Enig Enig x 1
  7. Nuppa Guest

8. Lillemirakel Glad i forumet

Det er ikke dermed sagt at det er ubrukelig! En seng er en seng ;) Har sjekka opp med ikea jeg, men om jeg har penger til det så må jeg da få kjøpe det jeg vil?! Du kan ikke komme inn her å tro du kan bestemme over noen, godta at det finnes folk som har andre meninger om akkurat dette. Det blir bedside crib her i hus ihvertfall. Og ferdig med det!!!

9. Nuppa Guest

10. Bruker02ma Andre møte med forumet

Hvorfor blande deg inn så utrolig mye av hva andre ønsker og ikke? Hvis hun ønsker seg en bedside crib så la hun da bruke pengene sine på noe dyrere. Viser jo bare at hun vil det beste for det nyfødte barnet sitt! Så kan duu holde deg til ikea ;)

11. Nuppa Guest

12. Bruker02ma Andre møte med forumet

Men du kjære deg, man kommer ikke så langt i morsrollen med en sprinkelseng heller ;) så ikke vær så frekk i kjeften du, for du kommer ikke så langt i morsrollen med det heller.

13. Bruker02ma Andre møte med forumet

Så ikke vær så frekk i kjeften du, så skal det gå bra!*

14. Nuppa Guest

15. Bruker02ma Andre møte med forumet

Det er en start! Jizez, hva er ditt problem? Krangle med alle her inne, kommer ikke så langt med det heller:')

• Kreativ Kreativ x 1
  16. Nuppa Guest

17. Bruker02ma Andre møte med forumet

Så la andre være i fred da? Hahah, er ikke så vanskelig hvis du bare prøver:)

18. Nuppa Guest

19. Lillemirakel Glad i forumet

signerer denna :D

• Liker Liker x 1
  20. jente86 Forelsket i forumet Oktobermirakler 2013

Jeg har ingen erfaring, er førstegangsgravid. Men har kikket på endel forskjellige senger og vi skal definitivt gå for troll bedside crib til den første tiden :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden