Noen som har erfaring med troll bedside crib og leandervuggen?

Lillemirakel

Glad i forumet
Vi har vel egentlig bestemt oss for seng og vugge nå, men jeg lurer på om dere har noen erfaringer med dem? Jeg har vært å sett på begge to, og jeg vet at det er grei pris på dem, men jeg mener solidmessig? Er de noe å anbefale?


Gutteskatt ventes 31.08.13 <3
 
Jeg har vurdert sånn bedside crib jeg også! Har jo dessverre ikke no erfaring med den , men jeg syns den ser veldig kjekk ut! Jeg ville ikke bruke en fra IKEA ihvertfall ..
 
Jeg har vurdert sånn bedside crib jeg også! Har jo dessverre ikke no erfaring med den , men jeg syns den ser veldig kjekk ut! Jeg ville ikke bruke en fra IKEA ihvertfall ..
Må ha noe med rett kvalitet, og dessuten er det lavere høyde på bedside crib slik at den KAN stå vedsiden av sengen og den er mye lunere for et nyfødt barn enn det en svær sprinkelseng er <3 I starten så skal babyen faktisk ligge lunt, da sover den bedre også :) når babyen blir eldre, så blir det sprinkelseng av kvalitet :)


Gutteskatt ventes 31.08.13 <3
 
Beklager, gjør heller den typiske "førstegangsfeilen" å gå til innkjøp av masse dyrt og ubrukelig;)
Og hvis du tror det er noe galt med kvaliteten fra ikea burde du sjekke opp litt mer før du uttaler deg.

Og med litt fantasi kan man lett gjøre det lunt i en stor sprinkelseng også;)
Det er ikke dermed sagt at det er ubrukelig! En seng er en seng ;) Har sjekka opp med ikea jeg, men om jeg har penger til det så må jeg da få kjøpe det jeg vil?! Du kan ikke komme inn her å tro du kan bestemme over noen, godta at det finnes folk som har andre meninger om akkurat dette. Det blir bedside crib her i hus ihvertfall. Og ferdig med det!!!


Gutteskatt ventes 31.08.13 <3
 
Beklager, gjør heller den typiske "førstegangsfeilen" å gå til innkjøp av masse dyrt og ubrukelig;)
Og hvis du tror det er noe galt med kvaliteten fra ikea burde du sjekke opp litt mer før du uttaler deg.

Og med litt fantasi kan man lett gjøre det lunt i en stor sprinkelseng også;)
Hvorfor blande deg inn så utrolig mye av hva andre ønsker og ikke? Hvis hun ønsker seg en bedside crib så la hun da bruke pengene sine på noe dyrere. Viser jo bare at hun vil det beste for det nyfødte barnet sitt! Så kan duu holde deg til ikea ;)
 
Jeg har ingen erfaring, er førstegangsgravid. Men har kikket på endel forskjellige senger og vi skal definitivt gå for troll bedside crib til den første tiden :)
 
Back
Topp