Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Morsomt at du laget tråd om dette nå, tenkte på det selv før i dag
Men nei, vi har ikke fortalt noen enda. Litt koselig å ha det som vår lille hemmelighet, samtidig klør jeg etter å fortelle
Jeg har så lyst til å fortelle mamma, men det blir hennes første barnebarn, så jeg har lyst til å gjøre litt ut av det, og klarer ikke bestemme meg for hvordan. Jeg har sett noen som har hatt kaffekopper med en tekst i bunnen av koppen, slik at de ser det først når de har drukket opp kaffen, men jeg vet ikke om jeg klarer å vente så lenge som eventuelt frakt tar
Uff, så forferdelig! Godt du har søsteren din, var nok lurt å fortelle henne. Håper blødningen går over og at alt ordner seg for degJeg hadde ikke planer om å fortelle noen før etter uke 12, men står nå i en situasjon hvor jeg har litt småblødninger og er usikker om hvordan dette kommer til å ende, har vært hos lege og skal måle hcg via blodprøver.
Mannen min er snill og god og støttende men opplever han ikke forstår tilstrekkelig hva jeg faktisk er igjennom og jeg følte derfor at jeg trengte mer mental støtte, så jeg har ringt storesøsteren min å grått i telefon med henne mange ganger siste par dagene, hun har vært igjennom lignende selv og det å snakke med og støtte seg på noen som forstår litt mer hva man går igjennom har hatt mye å si for psykisk helse siste par dagene. Så kun mann og storesøster vet det enn så lenge
Åh, så god idé det med strikkinga. Kanskje jeg skal gjøre det denne gangen. Min mor elsker å strikkeForrige gang jeg fant ut at jeg var gravid, delte jeg med mamma samme dag - kjøpte strikketøy og babyoppskrifter og la ved graviditetstesten. Gjorde det samme med foreldrene til mannen en ukes tid senere. Så mistet vi i MA.. Fant ut i dag at jeg er gravid igjen, og vet ikke hvordan vi skal røpe nyheten til dem nå. Vil jo finne på noe annet Hadde lyst til å gi et UL-bilde, men jeg klarer nok ikke å vente helt til TUL med å dele nyheten
Da er vi i samme situasjon! Jeg mistet i MA i oktober. Og tenker på en måte at jeg ikke er ‘ordentlig gravid’ - i hvert fall ikke før jeg har vært på ultralyd, fordi sjansen for å miste igjen føles så stor. Så bli med, så er vi toVi har holdt på med IVF en stund som både venner og nærmeste familie veit om. «Alle» veit også at vi mistet i SA i oktober. Har ikkje turt å sjølv innse at eg er gravid igjen nå, så kun foreldrene mine, sjefen og noen veldig få venner veit om det. Er faktisk usikker på om eg er klar til å delta her men får no bare prøve