Noen som har bestemt navn?

Vi hadde jentenavn klart, men ser ut til at det er en gutt på vei gitt:) Jeg vil at han skal hete Oliver, men mannen er helt i mot.. Så da får vi bare se hva det blir etterhvert?
 
Jeg er også bombesikker på at det blir et navn på a uansett kjønn. Er jo litt koselig å kunne kalle den for "baby A" enn så lenge :) Så fint smykke! Hvor er det fra?
Selve gullplaten er kjøpt på Gullborgen, de finns i ulike str og da til ulike priser ;) dette er den største, 1300kr, og så kommer kjede og inngravering i tillegg. Det er veldig koselig å kunne kalle knøttet for Baby F (eller Baby A som i ditt tilfelle) når man første vet at det uansett blir å begynne på samme bokstav <3 ikke så kos å kalle den for "den" hele tiden...
 
Selve gullplaten er kjøpt på Gullborgen, de finns i ulike str og da til ulike priser ;) dette er den største, 1300kr, og så kommer kjede og inngravering i tillegg. Det er veldig koselig å kunne kalle knøttet for Baby F (eller Baby A som i ditt tilfelle) når man første vet at det uansett blir å begynne på samme bokstav <3 ikke så kos å kalle den for "den" hele tiden...
Helt enig der! Føles mye mer personlig :)
 
Her har vi ikke tenkt noe særlig på navn enda :)
 
Guttenavnet er helt klart, blir det en jente er vi fortsatt litt usikre. Guttenavnet er ett familienavn, så det er litt logisk at dette føres videre. Likevel har vi vært "dumme" nok til å nevne navnet for familie og venner, og fått en del "æh, var det ett fint navn da? Ville heller valgt *blablabla* istedenfor" og liknende ting. Selvsagt også fått hyggelige reaksjoner, men ble litt satt ut av de som var "uenige" med oss :wtf:
 
Guttenavnet er helt klart, blir det en jente er vi fortsatt litt usikre. Guttenavnet er ett familienavn, så det er litt logisk at dette føres videre. Likevel har vi vært "dumme" nok til å nevne navnet for familie og venner, og fått en del "æh, var det ett fint navn da? Ville heller valgt *blablabla* istedenfor" og liknende ting. Selvsagt også fått hyggelige reaksjoner, men ble litt satt ut av de som var "uenige" med oss :wtf:
Har også nevnt mine favoritter blandt familie og venner. De fleste liker det, men mamma ble ikke helt fornøyd. De venner seg nok til navnet, og så blir det jo fint når de relaterer det til den lille :)
 
Vi har kommet ned til noen alternativer.. problemet er at vi har ganske ulik smak, så er en utfordring å bli enige hehe. Eneste vi er enige om er å unngå navnetoppen ;) vil ha et litt spesielt navn begge to...
 
Guttenavnet er helt klart, blir det en jente er vi fortsatt litt usikre. Guttenavnet er ett familienavn, så det er litt logisk at dette føres videre. Likevel har vi vært "dumme" nok til å nevne navnet for familie og venner, og fått en del "æh, var det ett fint navn da? Ville heller valgt *blablabla* istedenfor" og liknende ting. Selvsagt også fått hyggelige reaksjoner, men ble litt satt ut av de som var "uenige" med oss :wtf:


Den reaksjonen får man vel uansett av noen, for alle har hver sin smak. Så synes foreldrene bare skal gå for det som føles riktig for dem og gi litt F i hva andre mener ;)
 
Jeg vet enda ikke kjønn, men har faktisk funnet tre favoritter allerede. Magefølelsen sier gutt, så vi tuller oss litt og kaller "han" for Aaron.
Det står mellom Aaron og Abel om det blir gutt, og Aria dersom det blir jente. I tillegg vil vi ha mellomnavn, men den delen var vanskeligere enn vi hadde trodd :)

Noen andre som har bestemt seg eller har noen alternativ de liker til sin lille?


Sniker fra ett annet forum . Elsker at dere tenker på Aaron med to a'er ❤️ har nemlig en selv på 6 år med d navnet :)
 
Ikke bestemt navn, men har en liste jeg noterer forslag på etter hvert som jeg kommer på. Så får jeg og mannen begynne diskusjonene etter OUL ;)
 
Har navn klart :) både jente og guttenavn- men tidlig ultralyd antydet at det blir jente. Kjæresten er fra Iran, så vi har valgt navn som kan fungere både her og der. :) på guttenavn var ikke det spesielt lett..... :)
 
Hadde det blitt jente ville hun fått navnet Arwen. Vi e fortsatt litt usikre på hva han skal hete,men jeg heller litt på Alve..men det er ikke han enig i...ellers har vi 3-4 navn som vi så å si er enige i,må bare vente å se når han kommer :)
 
Vi har ikke blitt enige .. Har så forskjellige meninger :p Skal ikke vite kjønn, så må ha begge kjønn. Jeg vil ha dobbeltnavn med bindestrek, han vil ha uten bindestrek. Jeg vil kalle opp etter oldeforeldre/tippoldeforeldre, han vil ikke. Jeg ønsker bruke Kyrre og så et navn til, og Lykke + et navn, han mener de navnene skal komme som nr 2 :p Men dette er to navn han bare kaaanskje kan godta da Kyrre er oppkalling :p Prøver å møte han på halvveien men han er nok litt staere enn meg ;-) Han vil at jentenavnet skal være Alex (uaktuelt for meg med to fettere som heter Aleksander og kaller seg Alex). Guttenavnet han vil ha tilhører en gammel rockestjerne ingen av oss har forhold til, men jeg kan gå for det om jeg får ha Kyrre foran, men da ble det visst noe feil med initialene :p ikke lett!! :-D
 
Vi har ikke funnet navn enda, men er veldig klare på en del navn som ikke er aktuelle....hehe:happy:
Har utsatt det meste til etter OUL, så etter det blir det nok mer navneprat. Veldig spennende!!
 
med første så var det aldri noe tvil, hun hadde navnet sitt klart fra testen var positiv. Visste bare at det var jente, at hun ville ha masse mørkt hår, og hva hun skulle hete ❤️ Med nummer to kom storesøster hjem en dag og ville at lillesøster skulle hete noe vi ikke hadde tenkt en gang - og vi var begge to helt enige - men måtte se henne for å være helt sikker, og det passet perfekt ❤️ Nå har vi null peiling i det hele tatt, har liksom brukt opp navnene ;) de to første har navn på samme bokstav, men veldig usikker på om vi greier en til med samme bokstav, altså finne ett vi liker :happy: storesøster (mellomstore) har kommet med ett navn som er uvanlig, men som jeg faktisk liker - så vi får se...
 
Back
Topp