Noen som har bestemt navn?

Mammasom19

Forelsket i forumet
Jeg vet enda ikke kjønn, men har faktisk funnet tre favoritter allerede. Magefølelsen sier gutt, så vi tuller oss litt og kaller "han" for Aaron.
Det står mellom Aaron og Abel om det blir gutt, og Aria dersom det blir jente. I tillegg vil vi ha mellomnavn, men den delen var vanskeligere enn vi hadde trodd :)

Noen andre som har bestemt seg eller har noen alternativ de liker til sin lille?
 
Last edited:
Fine navn - elsker Abel selv (SOA-fan ;-))
Har funnet navnet til lille, men det er litt spesielt, så vil holde det for meg selv.
Noen kandidater vi har hatt er Solan, Jeppe, Elmer, Jonathan og Brage til gutt.
Liker Tiril, Siri, Kjersti og Esther til jente :)
 
Fine navn - elsker Abel selv (SOA-fan ;-))
Har funnet navnet til lille, men det er litt spesielt, så vil holde det for meg selv.
Noen kandidater vi har hatt er Solan, Jeppe, Elmer, Jonathan og Brage til gutt.
Liker Tiril, Siri, Kjersti og Esther til jente :)
Jeg selv er veldig fan av spesielle navn. Vil unngå å ha 3 stk i samme klasse som roper ja når han/hun blir snakket til liksom :p
Navnet ditt er nok kjempefint!
 
Åh, Aria er en av mine favoritter og ♡
 
Vi har bestemt navn :) Skal kalle babyen opp etter en tippoldefar og en oldefar som har samme navnet.Gleder meg til og dele det
 
Min samboer har tydeligvis bestemt at nurket skal hete Thea. Selv er jeg veldig glad i navnet Alva og kunne ønsket meg det - men det synes han er uaktuelt. Skal ikke være lett med å velge navn ☺
 
Jeg føler muligens det er en gutt denne gangen, jenta vår heter Ayla Sofie, jentenavn tenker vi ikke sååå mye men liker best Nisa, guttebarn blir det enten Adem eller Aydin, får jeg viljen min blir det Aydin.. Og gubben er tyrkisk.
 
Jeg trodde vi hadde navn klart, men jeg driver å finner nye navn til lista, så ting er plutselig ikke så bankers som vi trodde :p Tror kanskje vi venter til etter fødsel med å bestemme denne gangen.
 
Aner ikke her! Helt grønn! Har ei som heite Elie og ei som hete Mia. Tenker mest på jentenavn da jeg tror vi får jente igjen:p men null peiling:wideyed: så 2 uker til OUL så tenker vi må tenke litt mer etter dn:D bare å klare bli enige :eek:
 
Har ikkje anelse om navn men om det er jente har eg lyst på Ariel Alice.
Men veit ikkje heilt om dei går ilag eller om Ariel er er "vaneli" navn.
Har ei fra før så heiter Ariana så må passe me det.
Er vi "heldige" (siden her er 3jenter fra før) å det er gutt så må det bli Noke med Trygve men eg vil ha det som mellom navn å Anna fornavn men sliiiiiiiter med å finne et skjeldet navn så samtidi passa til Trygve
 
Min samboer har tydeligvis bestemt at nurket skal hete Thea. Selv er jeg veldig glad i navnet Alva og kunne ønsket meg det - men det synes han er uaktuelt. Skal ikke være lett med å velge navn ☺
Jeg liker også Alva, men får ikke lov av mannen :p Thea er fint da :)
 
Jeg liker også Alva, men får ikke lov av mannen :p Thea er fint da :)

Hehe godt jeg ikke er alene om å ikke få lov :p synes det er litt kjipt da jeg har ønsket det navnet om jeg fikk en jente så lenge jeg kan huske.. men men..
Thea er fint det og ja, men jeg klarer ikke å bli helt fortrolig med det. :p har heldigvis 4 mnd igjen på å kunne bestemme og bli kjent med navn :)
 
Fine navn - elsker Abel selv (SOA-fan ;-))
Har funnet navnet til lille, men det er litt spesielt, så vil holde det for meg selv.
Noen kandidater vi har hatt er Solan, Jeppe, Elmer, Jonathan og Brage til gutt.
Liker Tiril, Siri, Kjersti og Esther til jente :)
Abel etter SoA er fantastisk <3
 
Har ett navn til hvert kjønn klart og er så sikre at vi til og med har fått inngravert på et gullsmykke jeg får når mini har kommet ut på sykehuset ;)

ImageUploadedByBV Forum1442517681.931171.jpg
 
Back
Topp