Noen som har bestemt navn allerede?

Har ikke bestemt navn enda, men vi har greid å koke det ned til 3-4 navn.. MYE vanskeligere å bestemme navn enn hva jeg trodde det skulle være! Jeg føler også at vi må se ungen før vi greier å bestemme oss.. Samtidig så er det jo veeeldig få som likner på seg selv som nyfødte (og i så fall kun i noen få hovedtrekk), så jeg vet ikke om det egentlig er så mye hold i den strategien :p det blir mer hvilket navn som passer med tanke på om ungen har mye/lite hår, er lys/mørk og tynn/lubben. Vi står iallefall mellom et par navn som vi føler bare passer til en lys, tynn baby, og andre som bare passer til en mørkhåret, lubben baby ;) men ungen kan jo se helt motsatt ut et par år senere!

haha, ja, man må nesten ta det navnet som passer der og da, og så vil jo barnet uansett være en "Sander" (f.eks) selv om hårfargen og kroppsfasong endrer seg :)

Har ikke bestemt oss enda, men begynte først å snakke om det etter oul som var på tirsdag :)

Står mellom Amanda og Malin,og foreløpig tenker jeg 60/40 til Malin :p

Har av prinsipp ikke bestemt oss enda, men min kjære kom med et fint forslag syntes jeg; Maud Christine / Maud Christina. Min mor heter Aud, svigermor Kristin. Og så heter jeg Christine som mellomnavn samt at storesøster har et navn som ligner på det også :-) <3

Vi har eit forslag pr kjønn, men ingenting er bestemt enda. Vanskelig!

Frøkna har et ønske om Max på lillebror i magen. Jeg kan ikke si jeg er helt enig, men har ikke noe forslag selv da :P

Jeg har navn jeg liker, men tror det blir til at vi bestemmer oss etter at barnet er kommet ;)

Syns storesøster har god smak! Max var jo kjempefint :) :) <3

Det er tydeligvis et stefaren min liker og, for mamma sa han blir glad om vi velger det hehe

Jeg skal ikke utelukke det helt, men vi får se om jeg finner noen jeg liker selv også ellers så blir det nok frøkna som får bestemme ;)

Ja nå er vi fast bestemt , skulle egt ikke bestemme oss før han var ute MEn helt hekta på navnet <3

Huff, navn er vanskelig :o klarer ikke komme på guttenavn. Har et par favoritter, men mannen er ikke enig:p

her er det 90% bestemt :) Den lille er på en måte ikke noe annet enn lille * :D Vet at mange ombestemmer seg osv osv når de ser barnet, men vi tenker at om vi går inn for dette navnet så vil babyen være det automatisk for oss (håper vi) <3

Jeg synes navn er så vanskelig:) men nå vet jeg ikke kjønn, så da er det enda vanskeligere:( håper jeg får sett kjønn til tirsdag:)

Vi har bestemt oss og lillegutt skal hete William Thor (Thor etter pappa som heter Torgeir) :) men kommer bare til å bruke William!

Back
Topp