Noen som har begynt med mammaklær enda?

Jeg har ikke sett på mammaklær enda. vet ikke når jeg kommer til få behov for det. kanskje før jul. har ingen aning nå !! Jeg tror må kjøpe noen BH først, brystene mine føltes veldig tunge og ømme idag at jeg føler behov for større størrelse.

Det er vel litt individuelt når man får mage og behov for det. Jeg kjenner kvinner som har gått hele svangerskapet uten, og kvinner som bruker det tidlig. Selv kommer jeg til å ville kjøpe bukser/jeans og bruke dem når det begynner å bli mage og ikke bare "oppblåst", og BH også. Hvis ikke du vil kjøpe mammaklær og BH helt enda i tilfelle du er redd for å miste, kan jeg anbefale sports-BH fra Pierre Robert, men de tynne (http://pierrerobert.no/sport-bh-tahiti/p/2024) med medium hold. Jeg gikk opp en BH-størrelse allerede etter 7 uker, og går nesten bare med sportsbh.
 
Tenker også å skjule så lenge og hadde i utgangspunktet ingen planer om å begynne så tidlig, men når alternativet blir å gå naken for absolutt alt annet strammer så er det ikke så mange alternativer [emoji12]


Har noken litt for store floyd bukser og kapri som passer godt nå men tights e absolutt tingen
 
Det er vel litt individuelt når man får mage og behov for det. Jeg kjenner kvinner som har gått hele svangerskapet uten, og kvinner som bruker det tidlig. Selv kommer jeg til å ville kjøpe bukser/jeans og bruke dem når det begynner å bli mage og ikke bare "oppblåst", og BH også. Hvis ikke du vil kjøpe mammaklær og BH helt enda i tilfelle du er redd for å miste, kan jeg anbefale sports-BH fra Pierre Robert, men de tynne (http://pierrerobert.no/sport-bh-tahiti/p/2024) med medium hold. Jeg gikk opp en BH-størrelse allerede etter 7 uker, og går nesten bare med sportsbh.


Takk for god tips frumik. jeg tror kommer til å kjøpe den imorgen :)
 
Jeg har gitt bort alle mine. Har ventet lenge med å offentliggjøre tidligere, og håper på å kunne "holde inn magen" så lenge som mulig, men må innrømme at jeg allerede har surfet etter mammaklær :)

Hvis noen kommer over treningstights noe sted (small/medium), så rop ut! ;)

Casall seamless tights skal visst være bra for gravide, men har ikke prøvd den selv. :)
 
Casall seamless tights skal visst være bra for gravide, men har ikke prøvd den selv. :)

Har bestilt meg run and relax tights idag [emoji1308]
 
9+6, begynt med mammabukser. Oppblåst og blir så kvalm av buksene som strammer [emoji85]
 
Jeg kjøpte meg noen nye her om dagen, men kommer nok ikke til å bruke dem enda.
Men ser for meg at de kan være gode å ha helt plutselig :)
 
Ikke begynt ennå nei. Ganske oppblåst, men går mest i løse piratbukser nå på sommeren likevel.
 
Har to myke mammabukser fra hogm som blir brukt istedet for joggebukse på dagene jeg er mest oppblåst. Men krysser fingrene for mer bruk av mine vanlgie jeanse så fort de her ukene med oppblåsthet er over. Ikke helt klar for å gå over på mammabukser helt enda [emoji23]
 
Noen som vet om noen bukser med strikk i livet, men som fremdeles ser fine nok ut til å kunne bruke på jobb? Jeg avslørte meg selv sist ved å begynne å bruke mammabukser litt tidlig fordi jeg ble så kvalm av bukser som var stramme i livet.
 
Gikk første dagen med mammabukse i går, super digg at det ikke er for stramt rundt magen.

Handlet to mammabukser på HM på salg til 100,- kr stk denne uken.
 
Har begynt hjemme. Utfordrende å finne klær til jobb som skjuler. De mest observante damene der kjenner potensielt igjen mammaklærne mine fra forrige gang, så prøver å unngå de helt ennå.
 
Har kjøpt en ammebh, siden de ikke strammer sånn over puppene [emoji4] var VONDT å bruke de jeg hadde, så godt å bytte ut med noe mer behagelig [emoji4][emoji1362]
 
Har gått fint med vanlige klær til nå (10+0).. men har merket de siste dagene at det strammer litt ubehagelig rundt magen.. så må nok kjøpe en mammabukse eller to snart [emoji4]
 
Back
Topp